Dus het ging niet goed met die koppeling zonder schoensel?
19 april poeldijk
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
Na de koppeling weer iets anders te hebben moeten afstellen reed hij weer als een speer vandaag. Het aantal rijders zit weer in de lift en het was dus drukker dan voorgaande weken. Toch in 1 groep kunnen rijden. Ook Nick was weer van de party en heeft lekker om en om met Michael kunnen rijden. Jos had ook weer lekker en zonder brokken kunnen rijden maar maakte er vanwege het zonnige weer een vroegtijdig einde aan. En ja, koppelingen kunnen de boel aardig verstieren. De een krijgt hem niet goed afgesteld terwijl bij de ander de koppeling in 1 keer kompleet weg gebrand is. Ook de jongste rijder vandaag deed het een stuk beter dan de vorige keer dus ook hij krijgt de smaak goed te pakken!!! Toen het wedstrijdje. De snelste rijders van vandaag startte heel netjes geheel achteraan. Maarja met zoveel geweld duurde het niet lang of ze hadden het gehele veld ingehaald. Helaas moest Michael de race vanwege een gebroken ketting voortijdig staken wat aan Nick de eer gaf om als eerste over de streep te gaan!!!!!! Al met al weer een hele leuke dag met een paar kleine schuivers maar zonder brokken!!!!!.
Voor de afwisseling van mij geen foto's, dat heeft Wilma weer vol overgave gedaan!!!!. maar wel een filmpje. Deze staat op youtube; de link ernaar is: http://www.youtube.com/watch?v=5Noo0lHa6qs
Wie het filmpje (vrijrijden190409.AVI) zelf wilt hebben kan deze van de ftp site downloaden en wel op de volgende manier:
Het is met een ftp programma te downloaden maar als je dat niet hebt kan het ook via Windows Verkenner.
Start je verkenner en zet in de adresbalk het volgende:
ftp://84.82.130.67/
en maak verbinding. Als het goed gaat komt er een inlogscherm. Vul voor de gebruikers naam en wachtwoord het volgende in;
gebruikersnaam: M1n1b1k3
wachtwoord: r1jd3rs
daarna is het kopie en plakken.
Let wel; de filmpje zijn ca. 300MB (AVI bestand) en de downloadsnelheid van die verbinding is niet erg groot (26Kb) waardoor het mogelijk 2,5 uur zal duren voordat je een filmpje binnen hebt. Maar dan heb je ook wat!!!!!!
Veel kijk plezier en tot over 2 weken!! (volgende week ff een weekendje centerparcs!!)
groetjes,
Fred en Michael
Voor de afwisseling van mij geen foto's, dat heeft Wilma weer vol overgave gedaan!!!!. maar wel een filmpje. Deze staat op youtube; de link ernaar is: http://www.youtube.com/watch?v=5Noo0lHa6qs
Wie het filmpje (vrijrijden190409.AVI) zelf wilt hebben kan deze van de ftp site downloaden en wel op de volgende manier:
Het is met een ftp programma te downloaden maar als je dat niet hebt kan het ook via Windows Verkenner.
Start je verkenner en zet in de adresbalk het volgende:
ftp://84.82.130.67/
en maak verbinding. Als het goed gaat komt er een inlogscherm. Vul voor de gebruikers naam en wachtwoord het volgende in;
gebruikersnaam: M1n1b1k3
wachtwoord: r1jd3rs
daarna is het kopie en plakken.
Let wel; de filmpje zijn ca. 300MB (AVI bestand) en de downloadsnelheid van die verbinding is niet erg groot (26Kb) waardoor het mogelijk 2,5 uur zal duren voordat je een filmpje binnen hebt. Maar dan heb je ook wat!!!!!!
Veel kijk plezier en tot over 2 weken!! (volgende week ff een weekendje centerparcs!!)
groetjes,
Fred en Michael
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
kleine_duivel
- spammer
-
kleine_duivel
- spammer
dat is zoiezo niet de bedoelingminibikerheerhugowaard schreef:Ik heb gewoon de standaart 80mm kom van bizeta gebruikt. Maarja ik vind het nu helemaal niks meer. Ik heb fijn weer een setje bzm carbon besteld.
ben benieuwd naar je ervaringen met die bzmers,
heb er 2 achter mekaar compleet gemollesteerd terwijl mijn zocchi in uitstekende staat blijft