GRC kettingbreker gebruiken voor Blata ketting?

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Icelitz
forum gebruiker

GRC kettingbreker gebruiken voor Blata ketting?

Bericht door Icelitz »

Hoi,
Ik heb even een kleine simpele vraag, die de titel eigenlijk al zegt.
Kan ik een GRC kettingpons gebruiken voor een Blata ketting? Of is dat alleen voor GRC ketting's.
Performance is our mission
Afbeelding
Danny
forum gebruiker

Bericht door Danny »

kan gewoon :wink:
Niek94
forum gebruiker

Bericht door Niek94 »

Je kunt er ook een Kopen Van Zocchi heb ik ook bevalt goed elke ketting kun je ermee splitsen!
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

Ty voor snelle reacties
@niek
nee ik heb al de grc besteld. Zijn jullie trouwens tevreden over de blata D.I.D ketting? volgens mij is dat de sterkste ketting die er is...
Gr
Afbeelding
Niek94
forum gebruiker

Bericht door Niek94 »

Ow oke ik heb op me blata een did ketting zitten hij gaat lang mee ben er zeer te vreden over
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

ok nice. Die goedkope ketting van *geen sponsor* is 1x rijden en je kan het wegflikkeren:P
Afbeelding
Niek94
forum gebruiker

Bericht door Niek94 »

Precies D.I.D en K.M.C vind ik goed
Danny
forum gebruiker

Bericht door Danny »

ik heb wel te vaak gehoord dat did kettingen breken.. dus ik hou het lekker bij kmc :wink:
Niek94
forum gebruiker

Bericht door Niek94 »

Precies Danny heb ze allebei gehad maar heb de did er een keer afgedraait maar dat kwam omdat hij gewoon op was! Kmc heb ik wel liggen maar nog niet geprobeerd ziet er ook gewoon goed uit!
poeria
forum gebruiker

Bericht door poeria »

Icelitz schreef:ok nice. Die goedkope ketting van *geen sponsor* is 1x rijden en je kan het wegflikkeren:P
onzin vriend, ik had een did ketting en die brak, heb een chinese ketting besteld want had snel een ketting nodig, en die doet het beter dan de did onzin, als je onderhoud gaat het wel lang meer hoor. ja jij ging waarschijnlijk erg slecht om met je ketting dat je hem na 1 keer rijden kon wegflikkeren.
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

Het is bij wijze van spreken.. En ja ik heb slechte eraringen met die kettingen van de *geen sponsor*. En goede verhalen gehoord over de did.
Maar het gaat eigenlijk niet zozeer om de ketting vooral om de kettingbreker omdat gek genoeg mijn ooude kettingbreker zichzelf heeft gebroken lolz. waardoor de ketting zelf ook een beetje crappy werd, vervolgens gaan rijden maar het achtertandwiel zat los.. Vandaar dat de ketting eraf knalde.. weer gerepareerd weer mooi gereden ging allemaal goed maar de dag later (3e keer dat ik met die ketting reed) knalde hij er opeens weer af en de ketting was gewoon helemaal op.. terwijl ik de avond daarvoor de hele avond heb kunnen rijde :? Dus ik dacht laat ik nou maar een sterke did ketting bestellen en een goeie ketting pons zodat de boel netjes blijft...

Zo.
Afbeelding
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

DID word/werd standaard op blata geleverd, volgens mij is het echt niet zo dat je ze zomaar moet wegmieteren hoor , dan zou iedereen met een nieuwe blata na een dag meteen een nieuwe ketting moeten :lol:

ik rijd altijd met kmc ,het zijn kettingen die zelfs bij erg hoog vermogen (bzm 50cc open) nog lang meegaan.

na elke training die ik rijd (meestal zo'n 15 minuten) smeren we de ketting weer,en ook in de kwaliteit van kettingvet zit verschil dat de levensduur kan beinvloeden.

gr,
steef1
forum gebruiker

Bericht door steef1 »

kleine_duivel schreef:DID word/werd standaard op blata geleverd, volgens mij is het echt niet zo dat je ze zomaar moet wegmieteren hoor , dan zou iedereen met een nieuwe blata na een dag meteen een nieuwe ketting moeten :lol:

ik rijd altijd met kmc ,het zijn kettingen die zelfs bij erg hoog vermogen (bzm 50cc open) nog lang meegaan.

na elke training die ik rijd (meestal zo'n 15 minuten) smeren we de ketting weer,en ook in de kwaliteit van kettingvet zit verschil dat de levensduur kan beinvloeden.

gr,
Als ze bij hun zo snel stuk gaan vraag ik me af of ze wel smeren!
YZ250F
Icelitz
forum gebruiker

Bericht door Icelitz »

Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen ik heb nog nooit een blata ketting gehad... maargoed waarmee smeren jullie je ketting dan?
Afbeelding
Danny
forum gebruiker

Bericht door Danny »

kettingvet?
Gesloten