pas begonnen

Zelfbouw bikes gerelateerde vragen - Home made bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Scalibur
forum gebruiker

pas begonnen

Bericht door Scalibur »

hallo,
ik ben pas begonnen met de zelfbouw van een minibike met een puchmotor. Deze heb k tweedehands gekocht van iemand. De originele puchcarbu zit erop maar er zat geen luchtfilter bij. mss een n00bvraag maar wat zou k het beste als luchtfilter nemen:
-niks
-origineel
-powerfilter( gaat dat een sportfilterje op een originele carb ?)

please help
Gast

Bericht door Gast »

powerfilter deze gaat op de originele carb .... een originelen is hier voor te groot en met nix zuig je enkelt rotzooi naar binnen

mark

ter verduidelijking

Afbeelding

minibike van jeroen oprichter van die forum ... zo kan je een beetje zien hoe het zit met een powerfilter

suc6

mark
Scalibur
forum gebruiker

Bericht door Scalibur »

bedankt
de diameter van dat buisje waar die filter opkomt is toch kleiner als dei rubber die bij die filter zit he, maar moet je je daar iet van aantrekken of gewoon een kleinere rubber nemen ?
Gast

Bericht door Gast »

aangezien je met een originele carb. rijd (12mm) moet je een 12mm powerfilter halen. Het gat in het rubber zal kleiner zijn dan het gat van de carb. beetje wurmen en aandrukken dan zittie er zo op :) vergeet niet de slangklem er ook om te doen.

suc6, mark
Scalibur
forum gebruiker

Bericht door Scalibur »

bedankt voor de hulp, nu weet k dat ik hier met al mn n00b-vragen terecht kan. En btw k heb me vandaag een tweede puch gekocht, echt een koopje, 10€ voor de hele puch

c ya
Gast

Bericht door Gast »

dat doe je netjes dan :) Topic kan dicht
jesse-13

Bericht door jesse-13 »

Das ook niet veel geld
Gast

Bericht door Gast »

hooi ik wil een mini bike frame gaan maken maar hoe krijg je die motor op dat achterwiel want ik kom er egt nie uit op die bouwtekeningen???? :?: :?:
Koen
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Koen »

Deze vraag hoort hier niet thuis.. Voordit soort vragen kun je zoeken of een nieuw topic openen!
Plaats reactie