Poeldijk 20 December 2009

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
michaelkl
forum gebruiker

Poeldijk 20 December 2009

Bericht door michaelkl »

Wat een sneeuw overal dus optijd weggaan want je weet niet hoe de wegen er aan toe zijn. Nou dat wisten we vrij snel nadat we vertrokken waren. Erg slecht dus. Toch maar doorgaan want het is tenslotte wel de dag van de vierde race in de indoorminibike.nl wintercompetitie 2009-2010. Moet zeggen dat de opkomst, zeker gezien de zeer slechte weersomstandigheden, boven verwachting was en dat maakt het alleen maar leuk. Er werd echter besloten om de competie vandaag niet door te laten gaan. Meer vanwege het feit dat de dakramen niet op zo'n sneeuwmassa berekend zijn dan op het aantal deelnemers. Maw, hier en daar (totaal 6 plaatsen) was er water (sneeuw) overlast. Echt goed rijden kon dus niet want het leek meer op een hindernis baan dan op een race baan maar in overleg met big boss v.d Ende kon er gereden worden tegen gereduceerd tarief :D :D zodat niemand onverrichte zaken weer naar huis moest. Het was alleen jammer dat 1 persoon afwezig was maar ik denk dat hij moeite had om met de rollator door de sneeuw te komen :D maar hij blonk werkelijk in afwezigheid. Ik zal verder geen namen noemen maar hij rijdt met nummer 29!!!
Ondanks de vele hindernissen is er goed gereden en zijn er geen valpartijen geweest op het schuivertje van Michael en Daniel na en het rammen van een hindernis door Jos. Beide voorvallen zorgde voor meer hilariteit dan schade of pijnlijke plekken. Al met al een koude maar sneeuwrijke ochtend!!!!! Wanneer deze dag zal worden ingehaald zullen we wel lezen op het forum. Dit was wel de laatste keer rijden in 2009. De eerst volgende vrij rijden is op 3 januari '10 dus bij deze wensen wij iedereen een zeer prettige kerst en een bijzonder goed, gezond en vooral sportief 2010 :lol: :lol:

Gr,
Fred en Michael
Laatst gewijzigd door michaelkl op zo 20 dec 2009, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Poeldijk: 1:01:155
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

vond de baan vandaag maar niks. :P toch opzich best lekker gereden. niet gevallen maar vond het op sommige plekken toch nog erg glad.

hier nog een foto:
Afbeelding
:lol:

verder wens ik iedereen een gellukig en gezond 2010 en tot 10 januari!

Gr,
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
jos achterberg
forum gebruiker

Bericht door jos achterberg »

JA JA fred je stond op de goede tijd op de goede plek :evil: je mag de foto's wel op het form zetten hoor de foto's zeggen genoeg eerst mijn koppeling los toen een borgveer en ring van mijn koppeling weg foetsie daar na heb ik lekker gereden P.S KIJK UIT MET VUURWERK JE HEB JE VINGERS NOG NODIG IN 2010 GR JOS
jos polini
Nick898
forum gebruiker

Bericht door Nick898 »

Foto`s staan er op.
Maar kan ze niet zien.
er komt te staan: ....................has been blocked
Laatst gewijzigd door Nick898 op do 24 dec 2009, 14:08, 1 keer totaal gewijzigd.
pasini-ernie
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door pasini-ernie »

Nick898 schreef:Foto`s staan er op.
Maar kan ze niet zien.
er komt te staan: ....... has been blocked
by my ook. :o
Laatst gewijzigd door pasini-ernie op do 24 dec 2009, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Pasini MPR 4takt.
Ducati Corse.
Afbeelding
poeria
forum gebruiker

//

Bericht door poeria »

dat is je internet ip code ofzoites, dus dat is zotezien geblokeerd :?: :!:
[url=http://img706.imageshack.us/i/blatalogo.jpg/][img]http://imageshack.us/thumbnmail.png[/img][/url]
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

Hey Boys,
ik heb het ook gezien en heb DoC een mailtje gestuurd en gevraagd om als hij even tijd heeft hiernaar kijkt en het tracht op te lossen. Dus nog even geduld.

gr,
fred
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

ook lekker veilig trouwens om dat even te posten :lol:
Nick898
forum gebruiker

Bericht door Nick898 »

kleine_duivel schreef:ook lekker veilig trouwens om dat even te posten :lol:

ja veranderd :P
michaelkl
forum gebruiker

Bericht door michaelkl »

Hey Boys,
Dominic heeft het probleem verholpen en de foto's van 20-12-09 zijn nu voor iedereen te bekijken.
Ja Jos jou triomf met de versperring staat er ook op!!!!!!

gr,
fred

PS:
DoC ThX!!!
Sponsort by:
www.hoorbatterijen.nl
Plaats reactie