hallo ik heb een vraagje
ik heb een minicrosser liggen en ik wil er een tomos blokje
eronder zetten (kick versie)
moet ik dan de frame verlassen en verstevigen
nou als project zou het mij best leuk lijken om te doen, en als het past zou het helemaal leuk zijn om een pitbike blok dr onder te hangen zodat je onderin ook lekker veel vermogen heb
minipower schreef:nou als project zou het mij best leuk lijken om te doen, en als het past zou het helemaal leuk zijn om een pitbike blok dr onder te hangen zodat je onderin ook lekker veel vermogen heb
wat heb je toch met dat pitbike blok xd
ontopic:
het zou kunnen als je goed kan lassen kan het heel mooi worden
chinees in padock:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29325
en een zelfbouw in padock:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=29033
Als je een beginner bent op het gebied van techniek zou ik het niet doen, de kans is groot dat je het niet goed last of foute berekeningen maakt en dat dan tijdens het rijden je frame doorzakt en dan ben je verder van huis.
Veiligheid gaat tenslotte voor.
Maar als jij inderdaad echt weet wat je doet dan zou het idd een leuk project zijn!
minipower schreef:nou als project zou het mij best leuk lijken om te doen, en als het past zou het helemaal leuk zijn om een pitbike blok dr onder te hangen zodat je onderin ook lekker veel vermogen heb
hoe dacht jij normaal te gaan schakelen dan ?
@ topicstarter : standaard tomos blokje is helemaal niet zo snel,
ik denk dat het frame pas maken voldoende zal zijn, omdat de blokjes ongeveer even snel zijn
hoe dacht jij normaal te gaan schakelen dan ?
@ topicstarter : standaard tomos blokje is helemaal niet zo snel,
ik denk dat het frame pas maken voldoende zal zijn, omdat de blokjes ongeveer even snel zijn
zijn die blokjes van betere kwaliteit dan gewoon std chinees?