Ik heb een pocketbike gekregen maar als ik de benzinekraan helemaal opendraai lekt hij een straal benzine uit de slangetje .
en nog een ander probleem als ik aan het rijde ben en ik geef gas blijft de gas aanstaan.
kan iemand me helpen
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
carburator uitkuisen?maresdcool schreef:Hallo
Ik heb een pocketbike gekregen maar als ik de benzinekraan helemaal opendraai lekt hij een straal benzine uit de slangetje .
en nog een ander probleem als ik aan het rijde ben en ik geef gas blijft de gas aanstaan.
kan iemand me helpen
dat de carb lekt heeft niets met stationair te maken,als dit is wat je bedoeld?jell3456 schreef:en kijk is naar je gaskabel of die niet te strak staat in bochten bijvoorbeeld of stationair schroef? dan wil die die ook automatisch gas geven.....
gr,
bram_015 schreef:dat de carb lekt heeft niets met stationair te maken,als dit is wat je bedoeld?jell3456 schreef:en kijk is naar je gaskabel of die niet te strak staat in bochten bijvoorbeeld of stationair schroef? dan wil die die ook automatisch gas geven.....
gr,
(stel die toch maar ineens af,helemaal indraaien,dan 2.5 slag naar buiten;vanaf dan horen naar de motor)
maar,blijft je gas hangen,dus je wiel blijft draaien,of komt hij gewoon hoog in toeren,zonder dat wiel of zo draait?
anders kan het valse lucht zijn of zo...
gr
nee dat bedoel ik ook niet ahah![]()
gr,
ps. voor het optimaal te kunnen afstellen,kan je een colortune kopen.
volgens mij is het de gaskabel niet,anders had die het al daarvoor ook gehad,en mij lijkt het zo,als ik het zo lees,dat het probleem er nu pas is...jell3456 schreef:bram_015 schreef:dat de carb lekt heeft niets met stationair te maken,als dit is wat je bedoeld?jell3456 schreef:en kijk is naar je gaskabel of die niet te strak staat in bochten bijvoorbeeld of stationair schroef? dan wil die die ook automatisch gas geven.....
gr,
(stel die toch maar ineens af,helemaal indraaien,dan 2.5 slag naar buiten;vanaf dan horen naar de motor)
maar,blijft je gas hangen,dus je wiel blijft draaien,of komt hij gewoon hoog in toeren,zonder dat wiel of zo draait?
anders kan het valse lucht zijn of zo...
gr
nee dat bedoel ik ook niet ahah![]()
gr,
ps. voor het optimaal te kunnen afstellen,kan je een colortune kopen.