cnc gevreeste velgen helpt het veel?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
cnc gevreeste velgen helpt het veel?
ik rij zelf blata.
maar mijn vraag is zijn van die cnc gevreeste velgen veel beter?
maar mijn vraag is zijn van die cnc gevreeste velgen veel beter?
Laatst gewijzigd door frank-26 op za 01 mei 2010, 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
oke is goed!minipower schreef:cnc gevreeste velgen zou je bedoelen![]()
ik vind het zelf het geld niet waard, het enige verscheel is dat je iets makkelijker door de bochten heen stuurd en dat het wat steviger is.
niels
maar ik rij zelf ook NK dus kan ik het nog een keer mischien doen.
want wij zitten als tijdje te klooien dat het wil soms niet helemaal soepel loopt.
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
kan altijd gebeuren,minipower schreef:chinese ja, maar dit ga je neit snel bij blata vinden ernie![]()
niels
roel heb in zwolle ze dm achtervelg kapot gereden, alle 3 spaken gescheurd.
john was ze velg ook kapot.. die lekte bij het ventiel ( grc gevreeste ok)
nou komt daar wel wat meer kracht op te staan.. maar alsnog
- pasini-ernie
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
kleine_duivel
- spammer
ik heb 1 keer zo'n gegoten blata voorvelg kapot gereden, maar dat was dan ook wel zo'n superharde klap voor die velg dat kon nooit goed gaan....dat ie nog rond was was al een wonder 
kon die velg echt niks aan doen, een andere velg was zeker weten ook kapot of krom geweest
volgens mij is er helemaal niks mis met die dingen
kon die velg echt niks aan doen, een andere velg was zeker weten ook kapot of krom geweest
volgens mij is er helemaal niks mis met die dingen
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik VREES dat het antwoord op wel of geen geFREESDE velgen, onduidelijk blijft,maar het blijft een feit dat ze onnodig duur zijn en gegoten velgen altijd nabewerkt gaan worden als ze uit de mal komen.
Zwaar lopen komt door de manier waarop en welke lagers er gemonteerd worden en of de speling tussen lagers en speling tussen frame en lagerbussen goed is opgevult.
Zwaar lopen komt door de manier waarop en welke lagers er gemonteerd worden en of de speling tussen lagers en speling tussen frame en lagerbussen goed is opgevult.