sinds gisteren ben ik ook de eigenaar geworden van een tai chi,. voor een heel interessant prijsje,..
de eerste foto's vanop het moment dat hij bij mij stont

blok in elkaar,onder de bike& kuip erop

1) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
men beunuitlaat,bestaat uit deels tai chi uitlaat,bami uitlaat&minicrosser "demper": (zit ondertussen een gewone rep uitlaat onder

2) ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hier enkele foto's van het blok in veranderingen de setup(komen nog dingen bij):
-carter getuned & smeerkanaal opgeboord
-nycasil cilinder (getuned)
-blata kit keerringen
-skf c4 lagers
-blata zuigerveren
-NKG bougie
-NGK bougie dop
-vliegwiel uitgebalanceerd
-koppeling met speciale voering+ gewicht(ondertussen een bzm 2 schoens koppeling)
alles bij elkaar:

de bewerkte carters:(smeerkanaal is ook opgeboord)

der komt een polini 911 voorspatbord op,maar moet eerst nog gespoten worden
3)--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
blok is binnen!
rijd super,loopt mooi,& een mooi vermogen
:

ook maar wat gedaan aan het remmen: ik heb er namelijk een probleem mee,om gas&rem aan 1 kant te moeten bedienen,dus ik remde telkens met men achterrem(linker hendel dus)
foto:

4)----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------
kuip& koppeling bewerkt:

update!
vandaag nieuwe onderdelen gemonteerd zoals:
een 2 schoens bzm koppeling

delorto sha:

membraam(met polini kleppen)

grc kraantje,kop&uitlaatpakking & ook nieuw spruitstuk maar dit staat er niet op

blok:(cilinder was eraf omdat er nieuxwe draad in moest getapt worden,de schroefdraad is vergroot naar m6 en 1 naar m7)

ook veel andere draden moeten herstellen zoals bij de koppelingskom,de draden waren onherstelbaar en heb er dus een m7 van gemaakt:

morgen de juiste bouten gaan halen want ik had ze neit meer liggen,..
foto's van de gehele bike komen pas als alles gemonteerd is
setup hoe die nu is:
- carter getuned & smeerkanaal opgeboord
- nycasil cilinder (getuned)
- blata kit keerringen
- skf c4 lagers
- blata zuigerveren
- NKG bougie
- NGK bougie dop
- vliegwiel uitgebalanceerd
- bzm 2 schoens koppeling
- delorto sha 14 mm
- membraam met polini kleppen
- bewerkt koppelingshuis
- domino snelgas
nog te doen:
- kill switch
- pmt t 41(of 43) op appart setje velgen
- kmc ketting
- twinair luchtfilter
- sem demper
- eventueel spuiten
staat terug in elkaar:

kuip bewerkt,word nog verder bewerkt wat ook nodig is zoals te zien:

&& het beste van allemaal! men race benzinefilter
loopt 10 x rustiger,maar starten met choke doet hij nog niet,en koppeling moet ook verder afgesteld worden want met mij erop is het niet mogelijk om te rijden,komt allemaal in orde