Help, wat moet ik doen?

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Rickert
nieuwe gebruiker

Help, wat moet ik doen?

Bericht door Rickert »

Hallo mensen,

Ik heb sinds een tijdje een minicrosser en ik dacht laat ik het proberen te tunen-achtig. Dus ik heb geprobeerd een boosterpoort erin te slijpen met een dremel, ong. gelukt. Maar nu start die dus niet :( ! Het is trouwens gewoon een standaard cilinder op een chinees, maar heb dus in de zuiger een soort van boosterpoort geslepen.

En nu start die dus niet. Bougie vonkt wel, is niet verzopen en de benzine - ( gewoon mengsmering 1:25, nog niet helemaal ingereden, alleen een paar keer gestart ) - vloeit er gewoon heen. Dus mijn vraag was, weet iemand toevallig hoe ik hem wel aan de praat krijg? :-s

Ik heb overigens mijn reserve-zuiger gebruikt hiervoor, heb de originele die het wel doet nu nog wel in de schuur liggen. Maar ik wil gewoon weten hoe ik hem aan de praat krijg? En/of het nog wel mogelijk is. Als een plaatje noodzakelijk zal ik hem nog wel posten. Wilde gewoon het verschil horen/voelen, of het er wel is en dergelijke, het was gewoon om "te proberen".

( Kom ook aub niet met die dingen zoals: "Koop gewoon een 39cc ipv die chinese rommel" en dergelijke graag! :evil: , waarschijnlijk ga ik nog wel een 39 cc halen als ik misschien ga overwegen om ook echt op banen te gaan rijden )

grtz Rickert
raceboy95
nieuwe gebruiker

Re: Help, wat moet ik doen?

Bericht door raceboy95 »

boosterpoort met dremel? in zuiger?
gek geworden ofzo?
Laatst gewijzigd door raceboy95 op di 17 aug 2010, 16:35, 2 keer totaal gewijzigd.
minipower
Beheerder
Beheerder
Minibike:: Genoeg om een museum te beginnen.

Bericht door minipower »

bij die blokken moet je niet met de cilinder gaan prutsen, of ze lopen niet, of ze lopen snel vast... je kan alleen wat doen bij de piston pen als je wil tunen maar dan moet je wel wat meer weten van tunen...

cilinder kan je dus vrijwel zeker weg gooien..

niels
Keep the forum alive =D>
xxx
forum gebruiker

Bericht door xxx »

hallo,

gewoon je andere zuiger er weer in doen en dit soort gekke dingen niet meer doen :wink:
want een 47/49cc krijg je niet sneller alleen beter lopen en dat ook nie ju van het dus.
maar dan moet je er weer geld in steken wat je er niet meer voor trug krijgt.
inderdaat koop gewoon een 39cc zoals je al zij :wink:

groetjes harm.c
DM 40CC 5 POORTER BIZETA !!!!!!!!!!!!!!
Plaats reactie