hallo
ik heb een chinese 49cc. ik heb er pas tuning fase 1 ondergelegd, nu loopt die niet egt lekker meer en loopt hij ook niet meer stationair.
iemand weet hoe dat kan?
gr
kan zo veel zijn... kijk eens of hij neit toevallig ergens valselucht pakt door middel van de deo test wat remon wel even bij je kan uitleggen wat het is...
je start je bike even je pakt deo en je spuit met deo als die loopt goed bij alle pakkingen als die dan uitvalt pakt hij valse lucht dan moet je even een niewe pakking monteren
en even goed de carb afstellen.
deo test kan wel want door valse lucht looopt hij niet stationair en goed.... dus volgendekeer ff met ervaring praten en kijk je membraam idd ook eens na, was bijna vergeten dat je dat aanpast bij een 'fase 1 tunings kitje...' een membraam moet namelijk volledig afsluiten en zonder dat gaat hij o.a. onregelmatiger lopen en krijg je de stationair natuurlijk ook niet lekker
nogmaals het kan zo veel zijn en julle aangezien jij al behoorlijk wat chineesjes heb gehad denk ik dat je zelf wel een beetje kan puzzelen hoe en wat... en anders ga je maar lekker naar 'ome' remon die in tussen ook steeds meer begint te snappen
nogmaals het kan zo veel zijn en julle aangezien jij al behoorlijk wat chineesjes heb gehad denk ik dat je zelf wel een beetje kan puzzelen hoe en wat...
en anders ga je maar lekker naar 'ome' remon die in tussen ook steeds meer begint te snappen
ik rij langs op een gele mini , zo laag voel me een lamborgini .
remotje10 schreef:nogmaals het kan zo veel zijn en julle aangezien jij al behoorlijk wat chineesjes heb gehad denk ik dat je zelf wel een beetje kan puzzelen hoe en wat...
en anders ga je maar lekker naar 'ome' remon die in tussen ook steeds meer begint te snappen
ome remon
hij snapt niks
ontopic: ik zal wel ff de hele cabrateur eruit halen en even alles na checken
tnx voor de reacties kan denk wel een slotje!