Hallo,
kijk even dit filmpje
Alleen het begin, dat ik wacht voor de baan, zodra ik begin te rijden dan hoor je hem zo slecht lopen, daarna wil ik even stilstaan en dan valt hij uit en dan ga ik weer rijden en dan pruttelt hij weer. Daarna sta ik weer ff stil en haal ik me wiel los van de grond geef ik even wat gas en toen werd het minder. Maar het was er nog wel! had er de hele ochtend last van.
Staat hij nu veelste rijk?
Je hebt je bougie al bekeken?
Ik denk als ie te arm zou staan dat ie als je gas geeft uitvalt en hier gaat ie beter lopen.
Ik probeer geen conclusie te trekken hoor maar mee te denken,
als ik onzin !CENCUUR! moeten jullie dat zeggen
Naja als hij te arm stond zou hij bijna niet starten als hij koud is. En hij begint pas echt te stotteren als me blok warm is.
Het is zo dat als het blok koud is, dat je brandstof condenseerd tegen je carter enz, en dus minder benzine in je verbrandingskamer komt. Dat is ook de reden waarom je je choke gebruikt.
Ik daarintegen hoef geen choke te gebruiken als hij koud is, hij staat dus gewoon veelste rijk
Terwijl er gewoon sproeier 67 in zit???
Me vorige blok liep nog gewoon mooi met sproeier 80:S
Daarom vind ik het zo raar dat hij nu te rijk staat, geeft dat misschien te maken met dat het blok nog zo nieuw is en dus meer compressie heeft? en dat ik de squish heb aangepast?
Lol even iets doms dat me net overkomen is.
Ik ga net heel illegaal op mn minibike een stukkie rijden, zonder mn demper t hebben vast gezet, kom ik terug kijk in naar mn uitlaat, demper weg
ik denk dat je te klein zit draai de 80 er eens in en kijk wat hij dan doet ik heb dr zelf altijd 78 in ( en 67 bij de goedkope luchtgekoelde chineesjes )
was vd week dus even in de war maar dit is in iedergeval waar het bij mij altijd prima mee loopt