halllo,
ik heb een watergekoelde minibike gekocht http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/ ... otoGallery is het een slechte koop??
watergekoelde
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Re: watergekoelde
voor 80 euro
- Kikiracing
- Moderator

- Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
- Contacteer:
hoe moeten wij dat weten we kennen de bike niet beoordelen zonder hem ooit te hebben gezien/hoort...

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
- tuning101
- forum gebruiker
lijkt me een goeie bike
alleen wat minpunten je hebt hem zeker nog niet horen lopen?
en er zit ook wel een rare radiator onder
lijkt me een best leuke bike alleen jammer van de chinese zitting moet je ooit maar eens kijken
voor een b1 rep kap met hele of halve kuip verder wel leuke bike
heel veel plezier en succes ermee
alleen wat minpunten je hebt hem zeker nog niet horen lopen?
en er zit ook wel een rare radiator onder
lijkt me een best leuke bike alleen jammer van de chinese zitting moet je ooit maar eens kijken
voor een b1 rep kap met hele of halve kuip verder wel leuke bike
heel veel plezier en succes ermee
- Barry
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz 12
Heel eerlijk, ik vind het maar een Crack ding.
Kijk al naar de voorvork, zitting, spatboord allemaal van 49cc gepakt, ook geen trekstarter.
1x vallen is je radiateur aan puin, veel te groot
( dit is mijn mening dan, mijn eerste b1 nunchaku had ik voor 50 euro gekocht met pmts enzo.. )
Kijk al naar de voorvork, zitting, spatboord allemaal van 49cc gepakt, ook geen trekstarter.
1x vallen is je radiateur aan puin, veel te groot
( dit is mijn mening dan, mijn eerste b1 nunchaku had ik voor 50 euro gekocht met pmts enzo.. )
GRC RRz 12
Bzm40cc 09
Bzm40cc 09
- tuning101
- forum gebruiker
beter ff sparen en dan b1 rep kappen erop en een rep radiator past en staat er beter op zoals wat barry ook al zei
Deze radiateur past prima hoor. Hij hangt er alleen zelf gebeund laag op. Dus even een nieuwe hogere ophanging maken en de slangen kan je gelijk ook een stuk mooier laten lopen.
De voorvork is van een 49cc chinees idd en is veel korter als de originele b1rep voorvork.
Die zitkap kan ook niet erg fijn zijn zo, de kap hangt half boven de kroonplaten en het zitvlak zit een stuk verder naar voren tegenover de b1rep zit. Dus er zijn wat puntjes om na te kijken.
Voordeel is wel dat de balhoofdhoek zo met die korte voorvorkpoten wat stijler is een dus beter voor eventueel wat trainen op indoorkartcircuits.
De voorvork is van een 49cc chinees idd en is veel korter als de originele b1rep voorvork.
Die zitkap kan ook niet erg fijn zijn zo, de kap hangt half boven de kroonplaten en het zitvlak zit een stuk verder naar voren tegenover de b1rep zit. Dus er zijn wat puntjes om na te kijken.
Voordeel is wel dat de balhoofdhoek zo met die korte voorvorkpoten wat stijler is een dus beter voor eventueel wat trainen op indoorkartcircuits.
Zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeh Jung