Ik ben Richard, ik ben hier nieuw.
Ik heb 10 Jaar lang geraced @ S.O.B.W Scooter race.
Ik wilde opnieuw een racer zip sp 98 opbouwen en had alles bijna bij elkaar.
Dit gaat hem niet worden gezien mijn leven een andere wending heeft gekregen.
Nu dwaal ik natuurlijk af..
Ik woon in rijswijk dus lekker centraal van diverse Kartbanen, v.d Ende en Delft en Uithof.
Nu wil ik mijn scooter spul (het meest nieuw) verkopen (staat al op marktplaats) en een leuke
minibike aanschaffen waar ik lekker voor de fun rondes mee kan maken.
ik ben nog al fanatiek maar wil ooK geen fabrieksgeld uitgeven... ben op de minibike nog in de leer! ha ha...
Ik ben 33 Jaar en 70kg. en 1.79m lang.
Ik heb dus deze bike op het oog, en mijn vraag aan jullie is natuurlijk of dit een leuke bike is voor mij om mee te beginnen en of het een replica of orgineel is
ZPF-z1
http://www.speurders.nl/plaatjes/f_part ... q=minibike

Moet kosten 250euro, wat volgens mij erg netjes is
Mocht een van jullie nog een leuk aangepaste B1 Replica in de verkoop hebben hou ik me aanbevolen !!...
Dit is het zip sp 98 spul racer SBO/ SOBW wat ik verkoop.. voor de geintereseerde !

Ps, ik ben nog niet zo heeeeeel erg bekend met forums, dus excusses als ik dit in een verkeerde rubriek heb geplaats of de foto's niet zichtbaar zijn.. (ik doe me best)
Ik hoor graag van julli minibike kenners wat een leuke koop is... en ja als het bevalt dan komt er zeker een fabrieks en zal ik op de kartbaan als "ouwe l*l " lekker met jullie kan rondscheuren