Assen 17 maart

Post hier data voor Evenementen, Races, Demo`s, enz
English: Upcoming events, races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Kikiracing
Moderator
Moderator
Minibike:: ZPF 207 BZM 5p
Contacteer:

Assen 17 maart

Bericht door Kikiracing »

Wie komen er morgen naar Assen?

Bericht van de Organisator

Goedemorgen all
Morgen zijn de weersberichten redelijk, wordt wel regen verwacht, maar ook een zonnetje en 10 graden. Dus gezien wat we hebben gehad de laatste weken is het morgen gewoon hoog zomer ;-)
Om 10.00 uur doe ik het hek open van het rennerskwartier, daarna even bij mij in de houding staan en melden ;-), zodat ik weet wie er zijn en kunnen we de groepen indelen, en heb ik overzicht wie er wel en niet op de baan mogen/kunnen.
Heb je je niet ingeschreven en je komt wel op de bonnefooi dan loop je het risico dat je voor niks komt, ik heb ook de lijst van de RAP wie wel en wie niet zijn ingeschreven dit seizoen, daar kan ik dan nog wel wat mee doen.
Verder voor al onze rokende medemensen, op het rennerskwartier mag gerookt worden, maar eenmaal op het circuit pitstraat en binnen het hek van het circuit is roken absoluut niet toegestaan, op straffe van uitsluiting van deelname.
Ook graag de peukjes niet op de grond en in het gras gooien, gewoon netjes opruimen hoe we het thuis ook doen, laten we de baan netjes en schoon achterlaten.
TT circuit assen komt ook controleren en die zijn niet makkelijk.
Maar we maken er morgen een feest van.
tot morgen
Afbeelding

Bikes:
Suzuki GSXr 600 2011
ZPF 207 Midi bzm 40cc 5p 2t
Plaats reactie