staan we daar nog lekker te kletsen langs de kant komen er ineens minibike's voorbij gereden. ow zae zijn al begonnen.
wij snel ons pak aan helm op fiets starten en er achter aan.
de eerste manche ging lekker behoorlijk was coureurs voorbij gestoken ging allemaal lekker.
toen de tweede manche nu wel optijd aan de start.
nou daar gaan we dan flink het gas er op en weederom lukt het goed om de wat langzamere rijders op een veilige manier voorbij te gaan het gaat dus weer lekker maar toen raakte ik de controle over mijn fiets kwijt kan op de stoep terecht en daar stond nog een lataarnpaal

ik tegen die paal fiets een aantal meter verder.
de ehbo er bij ff controleren of alles nog werkt, alles doet het nog maar doet ook zeer.
met veel moeite dat leren pak uit en ijs op mijn bovenbeen want die had de klap opgevangen.
proberen te staan en ja dat ging met heel veel moeite. toch weer maar zitten, de pijn werd steeds erger.
ambulance erbij, die vond het ook wel meevallen minne ambulance arts trouwens want die deed nog minder als de ehbo er. dus ambulance ging weer weg.
toch nog maar ff naar de huisartsen post geweest en daar tot de conclusie gekomen dat ik een bloed uitstorting in mijn bovenbeen heb.
dus het valt allemaal nog mee achteraf, maar 1 ding weet ik zeker dat leren pak heeft de grootste klap opgevangen dus jongens trek een leren pak aan tijdens de race.
ik ga nog een paar dagen mank lopen, maarja dat is het risico van het vak.
volgende keer ben ik weer van de partij, maar dan doe ik wel iets rustiger aan. dit is niet voor herhaling vatbaar.
Stephan