circuit of parcour om te rijden

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
Gast

circuit of parcour om te rijden

Bericht door Gast »

Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en het is de eerste maal dat ik op dit forum kom. Mijn vriend heeft een pocket bike gekocht sinds donderdag. Nu misschien is dit forum niet echt voor pocket bikes omdat het hier minibike forum noemt maar misschien kunnen jullie me wel helpen.

We gingen op een parking rijden aan het gouden kruispunt in Sint- Joris Winge waar een politieagent in burger ons tegen hield om te vragen of we kwamen rijden. Dat mag dus niet, ondertussen weten we dat al. :?

Maar nu zijn we op zoek naar een parcour of circuit voor pocketbikes. Kunnen jullie me soms adressen ofzo geven waar er ergens zulke circuits ofzo zijn??? We wonen wel in België, dus liefst een adres van belgië.

Hartelijk bedankt alvast!!!
Groetjesss
Gast

Bericht door Gast »

op minibike.nl staan wat banen en kartbanen zoals eefden (kom ik nu ook) misschien dat in belgie ook cartbanen zijn waar je terrecht kunt. gewoon even langs gaan en vragen.
Gast

Re: circuit of parcour om te rijden

Bericht door Gast »

Saratjeuh schreef:Hoi allemaal,

Ik ben hier nieuw en het is de eerste maal dat ik op dit forum kom. Mijn vriend heeft een pocket bike gekocht sinds donderdag. Nu misschien is dit forum niet echt voor pocket bikes omdat het hier minibike forum noemt maar misschien kunnen jullie me wel helpen.
jonge "pocket bike" is hetzelfde als "minibike".... :lol: :lol: :lol:

tenzij je een midi bike bedoeld, en daar mag ja als ut goed iss nie meer de Kartbaan op... (geen cartbaan "souly")
Gast

Bericht door Gast »

uhm srry spelfout, vorigjaar gezakt op Nl (een 4) en ben ook maar een indo dus komt welvaker voor dat ik verkeerd schrijf :D
Gast

Bericht door Gast »

ja sorry, khad nog nooit van een mini bike gehoord dus konnek nie weten dat dit hetzelfde is als een pocketbike hé. Nu heb ik weer bijgeleerd se.

Zijn er hier nog mensen van België misschien?

Groetjesss
hiuy
forum gebruiker

Bericht door hiuy »

hoi,en welkom in het pocketbike gebeuren.in belgie voor zo ver ik weet kun je alleen in antwerpen rijden dinsdags daar ga ik altijd trainen,naast cardoen (verkoop van wagens). is een buitenparcours en is echt wel goed :wink: .en nu weet ik ook nog wel waar je kunt monobike is in sint-niklaas en in hasselt(miss in hasselt zelfs met je eigen bike heb ik al gehoord),hoop dat je hier wat wijzer van bent :wink: .op deze site vin je alles van op cardoen gewoon klike op verhuur :lol: . http://www.*geen sponsor*/
ganta

Bericht door ganta »

Saratjeuh schreef:....
Zijn er hier nog mensen van België misschien?

Groetjesss
laatst nog topic over geweest :wink:
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=3698

kijk hier maar eens :wink:

Greetz.. '']|['' (()) ||\\//||
Rainman51
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Rainman51 »

idd kijk maar in dat topic!!
Ik ga normaal nu dinsdag naar Wilrijk.
Gewoon om de beentjes en de ketting even te rekken :lol: