


Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
voor zo ver ik weet kan hij niet van zijn plaats af komen maar wel schuerenstonnyt schreef:benzine kraan is het denk ik ook niet. want er komt wel benzine in de flitter kamer. maar die keerring hoeft tog ook nie persee kapot te zijn hij dan tog ook van zijn plek af geschoten zijn of kan dat niet. en kan 't ook niet zijn dat ik met het afstelle iets fout heb gedaan ik heb nu dit
- voorontsteking - 1,3 mm
- kontaktpuntjes - 0,4 mm
- puntjes van bogien - zo gelaten hoe het was
- cabrateur - weet ik zo niet
stonnyt schreef:ik heb op www.puchmaxi.nl/ontsteking_afstellen.php gekeken toen ik voor het eerst ging afstellen en af en toe nog steeds (ken nog niet al die getallen uit m'n kop) maar dar stont dit voor de voor ontsteking
Cilinder Milimeters voorontsteking
Standaard 50cc 0,8-1,0
Snelle 50cc 1,0-1,2
Standaard 70cc 1,2-1,4
Snelle 70cc of hoger 1,4-maximaal
dus ik dacht ik heb een standaard 70cc dus ik pak wat daar tussn in zit (1,3mm)
en wat je zij met doot het slangetje blazen begrijp ik niet egt want de benzine stroop bij mij gewoon door van de tank naat de flotter kamer
dit probleem heb ik nu ookstonnyt schreef:ik heb alles al gedaan en bogie is kledder nat als ik 3x door de straat heb gelopen en hij vonkt ook en ook de ontsteken heb ik weer 2x opniuw afgestelt en hij wil nog steds niet starte wat kan ut nog meer zijn dan