Tim
Zonnebloemolie in minibike ?
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
Zonnebloemolie in minibike ?
Ik was net even het nieuws aan het kijken. En toen zag ik dat het mogelijk was om je auto op zonnebloemolie te laten lopen. Is de ook mogelijk voor minibikes
Tim
Tim
-
Gast
-
the miniman 3
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Whahaha zonnebloemolie, echt prachtigthe miniman 3 schreef:mijn andere hobby is voertuigen uit de 2de wereld oorlog. Die motortjes lopen er prima op. De meeste motoren voor 1960 doen het wel goed op zonnebloem olie. En ik zou het nie in je mini proberen want hij heeft dan geen smering
Jah zo is het.
-
Gast
der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.
Je brommer loopt er perfect op trouwens als je een bietje hoge compressei hebt maar 1 probleempje hij start er niet op dus eerst starten met benzine in je tank en dan diesel erbij maar dan moet je hem nie afzetten dus bietje zinloos maarja.
greets
Je brommer loopt er perfect op trouwens als je een bietje hoge compressei hebt maar 1 probleempje hij start er niet op dus eerst starten met benzine in je tank en dan diesel erbij maar dan moet je hem nie afzetten dus bietje zinloos maarja.
greets
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Kloptjeroen17 schreef:der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.
greets
heb voor de gein m`n tank eens gevuld met diesel ( oud Puchje
Ding rookte als de ziekte..starte als een oude oma !..maaarrr hij liep
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- Carlos Keutel
- forum gebruiker
Nee hoorUntiej Mini Racing schreef:Kloptjeroen17 schreef:der zijn al proeven met lijnzaadolie (legaal) als alternatieve brandstof voor diesel.
greets
heb voor de gein m`n tank eens gevuld met diesel ( oud Puchje)..
Ding rookte als de ziekte..starte als een oude oma !..maaarrr hij liep
Jah zo is het.