ik heb ook een paar keer bij hz dingen voor mijn minibike besteld en de levertijd was bij mij gewoon slecht.
ik moest 10 weken wachten op mijn onderdelen, en ik kreeg een 20 mm dell-orto in plaats van een 21mm.
en sommige onderdelen pasten niet en dan bel je er over en dan zeggen ze dat dat probleem bekend is maar ze zeggen het niet van tevoren,en als hz nou om de hoek lag ok, maar we moeten eerst 100km rijden om er te komen kort samen gevat SLECHT.
ik hoor de ene X wat goeds over HZ en de andere X weer iets slechts,
zal wel aan het artikel liggen,of het op voorraad is, ja of nee.
en verder..sjah..ik heb er nog nooit wat besteld..dus nog geen ervaring mee..
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
otze schreef:ik heb ook een paar keer bij hz dingen voor mijn minibike besteld en de levertijd was bij mij gewoon slecht.
ik moest 10 weken wachten op mijn onderdelen, en ik kreeg een 20 mm dell-orto in plaats van een 21mm.
en sommige onderdelen pasten niet en dan bel je er over en dan zeggen ze dat dat probleem bekend is maar ze zeggen het niet van tevoren,en als hz nou om de hoek lag ok, maar we moeten eerst 100km rijden om er te komen kort samen gevat SLECHT.
Ik heb 1 keer wat besteld bij hz.
Ik had het binnen 4 dagen ofzow binnen.
Heb daarna wel meer dingen gehaalt, maar ben er toen gewoon langs gereden.
(kom nou niet met antwoorden van "alleen maar langs gereden enniet naar binnen gegaan?? )
jordy 15 schreef:Ik heb 1 keer wat besteld bij hz.
Ik had het binnen 4 dagen ofzow binnen.
Heb daarna wel meer dingen gehaalt, maar ben er toen gewoon langs gereden.
(kom nou niet met antwoorden van "alleen maar langs gereden enniet naar binnen gegaan?? )
heb uitlaat gekocht bij hun en was wel redelijk op tijd(paar dagen te laat maar dat is volgens mij een trend onder de chineese minibike verkopers ) maar steurtje had hem daaro ook gekocht en moest 3 wk w8en
de winter schreef:heb uitlaat gekocht bij hun en was wel redelijk op tijd(paar dagen te laat maar dat is volgens mij een trend onder de chineese minibike verkopers ) maar steurtje had hem daaro ook gekocht en moest 3 wk w8en
Volgensmij ligt het eraan of ze hem bij hop ook op vooraad hebben. Als ze te laat zijn moeten ze ze denk ik in china bestellen of zo.