Shell Advance minibike

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gast

Shell Advance minibike

Bericht door Gast »

Mijn Minibike had ik gekocht bij een grote inkoopactie. Vele mensen raadde het me af omdat de kwaliteit niet erg hoog schijnt te zijn. Ik heb het toch gedaan want ik wilde al erg lang een minibike hebben. Als je erg handig bent dan kan je het allemaal repareren. Ik kreeg hem thuis gestuurd in een grote doos.

Zo zag hij eruit na alles goed monteren en het aanbrengen van de stickers:

Afbeelding

Ik had de minibike meegenomen op vakantie omdat je veel asvalt achter de camping hebt waar je lekker kan scheuren. Ik was toen erg nieuwsgierig hoe alles in elkaar zat. Dus had ik hem gestript.

Afbeelding

Maar daarna natuurlijk weer in elkaar gezet.

Het model dat ik gekregen heb week iets af van het model dat ik eerst zou krijgen. Ik had dan een standaard uitlaat en luchtfilter ipv een powerfilter en een raceuitlaat. Dus had ik later zelf een powerfilter besteld omdat ik dat veel mooier vind dan zon lelijk vierkant ding.

Afbeelding

Na al bijna 2 volle tankjes leeg gereden te hebben begaf mijn trekstarter. Hij was bij de as gebroken. Ik bestelde gelijk een nieuwe, maar dan een aluminiumversie met die ster die het vliegwiel aandrijft ook van aluminium.

Afbeelding

Later had ik het achterspatbord er nog afgehaald omdat ik die erg lelijk vind. Ik ga een ander spatbord maken of ik ga het bestaande spatbord bewerken.

Mijn minibike staat er nu zo bij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ga later nog een race uitlaat kopen en heb geplant om de velgen te polijsten, of wit te spuiten. De trekstarter ga ik ook nog polijsten. Wordt vervolgt..
Johan911 rep.
forum gebruiker

Bericht door Johan911 rep. »

Uuuuuuhm.. wat wil je daar mee zeggen? :oops:
GRC RR
www.johanracing.webs.com
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

dit is gewoon een forum deel waar je je mini bike kan laten zien..

leuke bike..veel plezier er mee! :lol:

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

geinig ding
Gesloten