En toppi dat je ook NK gaat rijden, je bent sinds lange tijd weer de eerste vrouw bij de senioren.
En je hebt een heel mooi kado gekregen, ziet er zeer goed uit.
Ps nu moet je toch wel sneller zijn als Cees.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
Ik ga eerst ff flink oefenen op de kartbaan... hij rijdt namelijk wel heel erg anders dan mijn chineesje...!
Als alles dan goed/heel is ga ik bij de senioren A rijden...
Ik denk dat jij heel erg gaat schrikken als je het gas van de Blata op gaat draaien.
Ik heb zelf ook wat gespeeld met div bike's en ik ga dit jaar in de modified rijden wat een ZEER zware klasse is,Ik verwacht er dan ook niet heel veel van maar hoop er veel te leren en in 2007 goed mee t ekunnen komen.
Maar goedik zal je vast nog wel spreken ergens op de banen of op het NMC.
Mooie bike Sissi. Kun je Sleutel en mij het snot voor ogen rijden. Moeten ze in Zaltbommel nog blauwe vlaggen aanschaffen. Anders krijgen wij helemaal geen waarschuwing dat jij ons op de hielen zit.
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
Boertje schreef:Mooie bike Sissi. Kun je Sleutel en mij het snot voor ogen rijden. Moeten ze in Zaltbommel nog blauwe vlaggen aanschaffen. Anders krijgen wij helemaal geen waarschuwing dat jij ons op de hielen zit.