olie en benzine en andere vrage

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

olie en benzine en andere vrage

Bericht door Gast »

heey ik will een mini bike gaan kopen maar heb vragen

waar moet je je olie en benzine halen gewoon bij een tankstation of een speciale winkel?

en bij ons is een soort groote skate baan in een ovaal best groot maar het is helemaal afgesloten met hekken dus daar zou ik dan kunne rijden toch??

en kan je ook 2 uitlaten op je minibike zette ??

en over de verzekering als ik op een niet openbare weg rij en ik val moeten mijn ouders dan dokke of wordt het verzekert?

greetings mike
Laatst gewijzigd door Gast op zo 12 feb 2006, 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Patrickn

Bericht door Patrickn »

olie en benzine kun je bij het tankstation kopen ennuh over dat terrein eigenlijk mag je aleen op het cirquit

maar als het een afgesloten terrein is en er kan geen openbaar vervoer komen dan mag je er wel rijden
Gast

k

Bericht door Gast »

en de verzkring ??

srry hoor maar wil er ook zo snel mogelijk een kope moet ook me ouders over hale
Patrickn

Re: k

Bericht door Patrickn »

mike_mini_racer schreef:en de verzkring ??

srry hoor maar wil er ook zo snel mogelijk een kope moet ook me ouders over hale
verzekering ?? HAHAHA

sorry maar een minibike kun je niet verzekeren is nl nioet goedgekeurd door de eu enz
Gast

nee

Bericht door Gast »

nee als ik val op een niet open bare weg ben ik dan verzkrt

net als je op je bek gaat met je fiets wats zomber is want als je valt met je fiets en je botten zijn gebroken dan wordt dat vergoed door de verzekering maar is dat ook zo bij je mini bike. en valt dat ook onder fietsen??????
Patrickn

Re: nee

Bericht door Patrickn »

mike_mini_racer schreef:nee als ik val op een niet open bare weg ben ik dan verzkrt

net als je op je bek gaat met je fiets wats zomber is want als je valt met je fiets en je botten zijn gebroken dan wordt dat vergoed door de verzekering maar is dat ook zo bij je mini bike. en valt dat ook onder fietsen??????
ja maar een fiets is toegestaan en een minibike niet

zo werkt de verzekering dus

maar minibiken is je eigen risico dus draag minstens een helm
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ja,

Je mag niet met je minibike op de openbare wegrijden. Als je het wel doet zul je hem heel snel kwijt raken en een boete van 500 + euro krijgen.

Je bent dus ook niet verzekerd.

Als je wilt gaan minibiken moet je naar speciale kartbanen gaan.
Gast

k

Bericht door Gast »

dus even voor de zkr heid op een niet open bare weg dus die skate baan als ik daar op me smoel ga en ik breek wat wordt dat wel of niet verzekert door de verzekering ?? srry hoor moet het zkr weten moet me ouders overtuigen
Nicolaas-racing

Ben je blind... ? :roll:

De skatebaan is openbaar en je mag niet met je bike op de openbare weg of iets rijden.

Het wordt Niet vergoed. Als je gepakt word krijg je wel een fikse boete.
Gast

hey

Bericht door Gast »

je weet niet eens hoe het er uit ziet ik noem het een skate baan maar het is een alsvalt weg in een ovaal (dus rond) met een groot hek er omheen alleen een sluit hek maar dat is voor als er een klein circus is. dus ?????????????????????????????
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Vraag aan de gemeente of je daar mag rijden met je mini.
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Valeray
forum gebruiker

Re: hey

Bericht door Valeray »

mike_mini_racer schreef:je weet niet eens hoe het er uit ziet ik noem het een skate baan maar het is een alsvalt weg in een ovaal (dus rond) met een groot hek er omheen alleen een sluit hek maar dat is voor als er een klein circus is. dus
Blijft het openbare weg :!:
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Nicolaas-racing

Re: hey

mike_mini_racer schreef:je weet niet eens hoe het er uit ziet ik noem het een skate baan maar het is een alsvalt weg in een ovaal (dus rond) met een groot hek er omheen alleen een sluit hek maar dat is voor als er een klein circus is. dus ?????????????????????????????
Dan moet je dat zeggen en niet zeggen dat het een Skate-baan is. Mag volgens mij nog steeds niet.
Gast

k

Bericht door Gast »

ik vindt het nog steeds geen duidelijk antwoordt ik ga maar naar de gemeente of politie om het te vragen
Valeray
forum gebruiker

Re: k

Bericht door Valeray »

mike_mini_racer schreef:ik vindt het nog steeds geen duidelijk antwoordt ik ga maar naar de gemeente of politie om het te vragen

als je het zeker wilt weten moet je dat doen :!: wij kennen je ook niet de 100% zekerheid geven.
[url=http://img21.imageshack.us/i/bannerujy.jpg/][img]http://img21.imageshack.us/img21/6565/bannerujy.jpg[/img][/url]
Gesloten