Vloeibare pakking.

Problemen met het maken van je eigen minibike ? Of tips en trucks (bouwtekeningen), post ze hier.

English: Post your technical questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gesloten
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Vloeibare pakking.

Bericht door rossi-nr.1 »

hey medebikers,

kheb net 70cc weten te scoren en wil ik uiteraard zo snel mogelijk monteren.

alleen mijn vraag is:

kan ik tussen cilinderkop en cilinder vloeibare pakking gebruiken??
en tussen carter en cilinder??

of moet ik aparte voet en koppakking kopen?

ik heb van die comma vloeibare pakking(blauwe versie)
bij sommige zag ik blauwe pakking buiten de cilinder en kop enz. steken, dus denk wel dat het kan.

maar ik vraag het nog maar ff voor de zekerheid.

hij kan -40 tot en met 250 graden aan.

gr.

erwin
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gast

Bericht door Gast »

je moet wel een een koppanking kope maar voetpakking niet. want koppakking blaast ie weg.
Gebruikersavatar
rkpdude
forum gebruiker
Berichten: 962
Lid geworden op: vr 23 mei 2003, 21:56
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

je kan het wil ipv een voetpakking gebruiken, maar niet als koppakking...
Gebruikersavatar
Markie
forum gebruiker
Berichten: 1858
Lid geworden op: za 21 jun 2003, 17:56
Locatie: Kats-Curacao

Bericht door Markie »

je zou het toch als xtra kunnen gebruiken tussen je koppakking?
dus onder je koppaking een laagje en erop? zodat het xtra goed dicht?
of heeft dat geen zin?
Beter 10 minibike's dan 1 gare computer.....
Gast

Bericht door Gast »

kop pakking en vloeibare pakking gaan niet samen

reden vloeibare verbrand en je koppakking komt los met gevolg weg compressie

tussen motorblok en cilinder is vloeibare ook geen zin omdat cilinder dan tegen het huis van de kopcilinder of culas (belgisch) komt, de reden hiervoor is dat je de zuigerslag of pistonslag vergroot tov je cilinder

wat je wel kan doen is een dunnere pakking gebruiken tussen blok en cilinder de originele is 1mm wel oppassen door hier aan te veranderen verleg je ook je inlaat en uitlaat poort en ook je onstekingspunt wordt verlegt
Gebruikersavatar
rossi-nr.1
forum gebruiker
Berichten: 2483
Lid geworden op: di 07 okt 2003, 11:58
Locatie: Dordrecht
Contacteer:

Bericht door rossi-nr.1 »

kheb gewoon 2 nieuwe pakkingen gehaald.

ben ik )#%^_^#_)^#%^_ een nieuwe bougie vergeten :oops: :x

zou het veel uitmaken om ff te testen zonder de goeie warmheidsgraad??

gr.

erwin
het is officieel! ik ben onhandig met de techniek!(H)

EEN NIEUWE SITE!!!

http://raceteamvangeel.nl/
Gesloten