verslag 09-04-06 francorchamps

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
marcodep
forum gebruiker

verslag 09-04-06 francorchamps

Bericht door marcodep »

EEEEEEn hele mooie dag was het. Het was 5.30 uur toen we in den haag zouden verzamelen , tenminste dat was de bedoeling. maar onze kabouter, mario genaamd, was wat langer in zijn bed blijven liggen. maar de vogeltjes waren al aan het fluiten dus wachten maar. :twisted:
Een uur later dan gepland gingen we op pad en na een reis van drie uur zagen we drie druppels op ons voorraam. :x ... maar het bleef bij die twee drie druppels. het zonnetje brak door en we keken onze ogen uit naar die bikes die al over de baan vlogen...........
mario , nicki , toni , mario , michael , marco , peggy , willem en kleine tony begonnen allemaal te springen ....... we willen ook....
dus betalen en de motors pakken en de baan op.... tenminste dat was de bedoeling, maar voor mij ging er even een uur of wat sleutel werk aan voor af. nieuwe koppeling en dat werkte niet... proberen maar de baan op gas geven en bij de eerste bocht blub blub ... weer terug naar de pits.. alles schoongemaakt en nog eens proberen en weer het zelfde.. dan maar een andere koppeling en gaan als de brandweer, distefano bedankt voor het puik afstellen daarvan in harderwijk :P :P :P .
even de training mee rijden en toen de race in .. en wat voor een .. een enduro race een uur lang met een team rijden. het team den haag bestond uit : michael , nicki en tony. team twee van ons bestond uit ik,zei de gek, en mario die per ongeluk ivm zijn grote werd omgedoopt door de organisatie tot maria...
het was een leuke spannende race met spannende momenten tijdens de omwisselen van de transponders. maar na een uur was de eindvlag . na wat inhaal manouvres en zweet konden we terug kijken op een leuke wedstrijd. team den haag kreeg de derde prijs met hun snelste ronde tijd 1:03.430 deze tijd werd gereden in de 12 ronde dus als ik goed kan rekenen heeft tony deze neer gezet. mijn snelste tijd was 1:07.159 en dat was goed voor de 7 de plaats. nee heren we reden niet als laatste. :P :P
ik bedank iedereen die met ons is mee geweest ik heb een leuke dag gehad. en ik hoop dat we het snel weer mogen doen

met vriendelijke groet marco
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Klasse hoor Boys, zo te horen hebben jullie het prima naar jullie zin gehad.
Wehebben jullie vandaag zeker gemist, maar volgende keer zijn we ook van de partij.

Maar een 3e plek is Super hoor en M&M (marco en maria) niet laatste... dus ook goed.

tot dinsdag
Steven
Plaats reactie