Ik heb gisteren een 2de bike opgehaald, dit omdat ik een nieuwe kappenset wou en ik die van deze bike echt super mooi vind.
Het is een standaard maar wel nieuwe Blata B1 replica met dubbele schijfrem vanvoor en een tai chi frame met aanpasingen voor de waterkoeling. Wat grappig is dat hij vanachter een 5spaak velg heeft en vanvoor een gewone 3spaak
Hij heeft,nadat hij een 3tal uurtjes op de werkbank heeft gestaan, al een paar testritjes gemaakt en wieltje wil als je een beetje helpt aardig van de grond.
Hier de fotos:
Een dagje gaan rijden op het buitencircuit in Genk.
Ik heb met de rep. geen meter gereden voor de duidelijkheid hij stond er bij om eventueel onderdelen van te draaien of als de Andere onherroepelijk stuk ging.
Laatst gewijzigd door Sharkbite op di 25 apr 2006, 16:21, 1 keer totaal gewijzigd.
ik vind dit trouwens wel een hele mooie.. mag ik wete waar je hem vandaan heb??
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Dit zijn overjarige bike's ( 2005 ) , het 2006 model ( MRT-4 of de V-Racer ) hebben een andere grotere radiateur in de kleur aluminium gespoten, en de koppeling is ook verbeterd.
Ik ben Finn van der Kooij, ik ben nu nog te jong om te minibiken maar de bike staat al vanaf 2008 voor mij klaar, daar heeft mijn opa wel voor gezorgd.
SuperBike schreef:Dit zijn overjarige bike's ( 2005 ) , het 2006 model ( MRT-4 of de V-Racer ) hebben een andere grotere radiateur in de kleur aluminium gespoten, en de koppeling is ook verbeterd.
Wil ik best geloven,heb ik geen probleem mee de bike rijd en als je een koelingprobleem hebt pas je er even Hanks gouden raad op toe en het is verholpen. Voor het prijsverschil heb je 2 van deze bike terwijl je 1 hebt bij V-racer.
Tobias..(H) schreef:Hee, Dus even duidelijk? De kwaliteit is dus gewoon goed en hoe hard rijdt ie ong? Want ik ga er dan ook eentje halen aangezien de prijs zo laag is.
Tobias
Ik vind hem tot nu toe goed. Snelheid kan ik niet heel juist zeggen van deze bike. Ik heb ook zo'n watergekoeld motorblok op mijn Tai Chi en daar heb al eens 57km/h mee gereden met een 74T tanwiel achter, dit was wel nog niet helemaal voluit.