Muesli's Bike | Update Pag.5 (25-03-06)

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Patrickn

Bericht door Patrickn »

de kappen zien er mooi uit en ja die lijn je ben geen prof spuiter neem ik aan mja wel gunstig als je dat nog fixed
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

zo vandaag naar top speed bikes geweest super gaaf daar :D

Big bore en butterfly gehaald, ff snel erop gezet. Nu nog inpakken en morgen weg wezen.

Afbeelding
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
thomas1991
forum gebruiker

Bericht door thomas1991 »

Mooie bike hoor, ik vind dat frame wel VET :twisted: !
hoe snel loopt je bike nu ongeveer..?
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Met de nieuwe setup moet ik dat nog meten 8)
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Zo, vrijdag mijn krukas binnen gehad meteen erop gezet en alles weer inelkaar, gister speedgas en nieuwe gaskabel gehaalt.

Speedgas is gruwelijk klein tikje en hij staat op vol gas :shock:

Maar jammer genoeg gaat hij nog niet op volgas hij pakt het hendeltje niet goed bij mn carb. en kan die niet voluit gaan jammer genoeg.

Voor de rest echt super hoe alles nu werkt, alleen volgens mij heb ik mn koppeling door gebrandt hij rookte namelijk :?

Hier ff een foto:
Afbeelding
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Muesli_Reep schreef:Zo, vrijdag mijn krukas binnen gehad meteen erop gezet en alles weer inelkaar, gister speedgas en nieuwe gaskabel gehaalt.

Speedgas is gruwelijk klein tikje en hij staat op vol gas :shock:

Maar jammer genoeg gaat hij nog niet op volgas hij pakt het hendeltje niet goed bij mn carb. en kan die niet voluit gaan jammer genoeg.

Voor de rest echt super hoe alles nu werkt, alleen volgens mij heb ik mn koppeling door gebrandt hij rookte namelijk :?

Hier ff een foto:
Afbeelding
Heb je de buitenkabelhouder wel gemonteerd?? De veer moet tussen buitenkabelhouder en gasklep (half maantje). Denk dattie niet volgas gaat omdat je gaskabel ook erg lang is..

Zeg ff hoe hard je bike nu gaat, ik heb ongeveer dezelfde setup, maar heb de snelheid nooit gemeten..

Oh ja en de hogedrukkop staat verkeerd!! Er zit een vlak stukje opde kop. Zit nu bovenop. De vlakke kant moet naast de bobine zitten anders raakt deze de kop en zal smelten. Maakt op zich niet heel veel uit, maar ik zou de kop even een kwartslag draaien..
Laatst gewijzigd door AngelEyes op zo 05 mar 2006, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Ik mis een onderdeeltje dus kon de kabel niet goed monteren, heb nu een tonnetje op dat klepje gezet en zo pakt hij hem, ook veertje ertussen gezet zodat hij terug gaat, die kabel moet nog ingekort worden, dacht gister dat ik te weinig had bleek ik meer dan genoeg kabel te hebben geknipt toen alles erop zat :x , vandaag reed ie 47,9 zonder de carb. te stellen dus standaard instellingen en niet vol gas kunnen.

Maar vriend van me reed met ong. zelfde setup maar met DDM filter en en big bore zonder booster port en die haalde 60

-Edit-
Oh ja en de hogedrukkop staat verkeerd!! Er zit een vlak stukje opde kop. Zit nu bovenop. De vlakke kant moet naast de bobine zitten anders raakt deze de kop en zal smelten. Maakt op zich niet heel veel uit, maar ik zou de kop even een kwartslag draaien..
Dus die vinnetjes moeten verticaal? had er geen last van, maar zal het nog veranderen dan[/quote]
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Wat ik je ook nog aan kan raden: foam powerfilter (stage6, twin air, mallosi) en rocketkey. Hierdoor zal je bike echt vele malen beter trekken..
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Ik ben die vriend :lol: :
Afbeelding

Ik denk dat jij tegen de 65 rijd omdat jij toch die boosterpoorten hebt en die bougie in het midden.

Maar AE welk filter is denk je beter de DDM of de TwinAir?
Laatst gewijzigd door DoC op zo 05 mar 2006, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
www.Indoorminibike.nl
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

AngelEyes schreef:Wat ik je ook nog aan kan raden: foam powerfilter (stage6, twin air, mallosi) en rocketkey. Hierdoor zal je bike echt vele malen beter trekken..
Zit een Twin air En een Rocket key op :lol:
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Twin air!! Is groter dan de DDM..
ronnie meuleners

Bericht door ronnie meuleners »

ik heb de mallossi E30 er op ziteen en dat is eigenlijk de zelfde maat als de Twinair of de stage6 luchtfilter van AE...
en werkt echt perfect..

groeten ronnie..
DoC
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door DoC »

Owk, jah ik heb ze hier nu allebei liggen.
Maar ik vind die DDM veel makkelijker te monteren dan die twinair, maar ga nog eens kijken naar een goeie oplossing dan.
www.Indoorminibike.nl
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Zo net trg van Top Speed Bikes :P

Nieuw profiel bandje gehaald en 72 tandwieltje :lol:
dat wordt leuk accelereren :shock:

Morgen fototje :wink:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

ronnie meuleners schreef:ik heb de mallossi E30 er op ziteen en dat is eigenlijk de zelfde maat als de Twinair of de stage6 luchtfilter van AE...
en werkt echt perfect..

groeten ronnie..
Er bestaat geen Malossi E-30. De Malossi die jij op je bike heb heet de Malossi E-13 dan heb je nog de E-5/E-8/E-2 en de E-14.

Groeten.
Gesloten