Muesli's Bike | Update Pag.5 (25-03-06)
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Patrickn
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
- thomas1991
- forum gebruiker
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Zo, vrijdag mijn krukas binnen gehad meteen erop gezet en alles weer inelkaar, gister speedgas en nieuwe gaskabel gehaalt.
Speedgas is gruwelijk klein tikje en hij staat op vol gas
Maar jammer genoeg gaat hij nog niet op volgas hij pakt het hendeltje niet goed bij mn carb. en kan die niet voluit gaan jammer genoeg.
Voor de rest echt super hoe alles nu werkt, alleen volgens mij heb ik mn koppeling door gebrandt hij rookte namelijk
Hier ff een foto:

Speedgas is gruwelijk klein tikje en hij staat op vol gas
Maar jammer genoeg gaat hij nog niet op volgas hij pakt het hendeltje niet goed bij mn carb. en kan die niet voluit gaan jammer genoeg.
Voor de rest echt super hoe alles nu werkt, alleen volgens mij heb ik mn koppeling door gebrandt hij rookte namelijk
Hier ff een foto:

[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
-
AngelEyes
Heb je de buitenkabelhouder wel gemonteerd?? De veer moet tussen buitenkabelhouder en gasklep (half maantje). Denk dattie niet volgas gaat omdat je gaskabel ook erg lang is..Muesli_Reep schreef:Zo, vrijdag mijn krukas binnen gehad meteen erop gezet en alles weer inelkaar, gister speedgas en nieuwe gaskabel gehaalt.
Speedgas is gruwelijk klein tikje en hij staat op vol gas![]()
Voor de rest echt super hoe alles nu werkt, alleen volgens mij heb ik mn koppeling door gebrandt hij rookte namelijk![]()
Hier ff een foto:
Zeg ff hoe hard je bike nu gaat, ik heb ongeveer dezelfde setup, maar heb de snelheid nooit gemeten..
Oh ja en de hogedrukkop staat verkeerd!! Er zit een vlak stukje opde kop. Zit nu bovenop. De vlakke kant moet naast de bobine zitten anders raakt deze de kop en zal smelten. Maakt op zich niet heel veel uit, maar ik zou de kop even een kwartslag draaien..
Laatst gewijzigd door AngelEyes op zo 05 mar 2006, 21:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik mis een onderdeeltje dus kon de kabel niet goed monteren, heb nu een tonnetje op dat klepje gezet en zo pakt hij hem, ook veertje ertussen gezet zodat hij terug gaat, die kabel moet nog ingekort worden, dacht gister dat ik te weinig had bleek ik meer dan genoeg kabel te hebben geknipt toen alles erop zat
, vandaag reed ie 47,9 zonder de carb. te stellen dus standaard instellingen en niet vol gas kunnen.
Maar vriend van me reed met ong. zelfde setup maar met DDM filter en en big bore zonder booster port en die haalde 60
-Edit-
Maar vriend van me reed met ong. zelfde setup maar met DDM filter en en big bore zonder booster port en die haalde 60
-Edit-
Dus die vinnetjes moeten verticaal? had er geen last van, maar zal het nog veranderen dan[/quote]Oh ja en de hogedrukkop staat verkeerd!! Er zit een vlak stukje opde kop. Zit nu bovenop. De vlakke kant moet naast de bobine zitten anders raakt deze de kop en zal smelten. Maakt op zich niet heel veel uit, maar ik zou de kop even een kwartslag draaien..
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
-
AngelEyes
- DoC
- forum gebruiker
- Contacteer:
Ik ben die vriend
:

Ik denk dat jij tegen de 65 rijd omdat jij toch die boosterpoorten hebt en die bougie in het midden.
Maar AE welk filter is denk je beter de DDM of de TwinAir?

Ik denk dat jij tegen de 65 rijd omdat jij toch die boosterpoorten hebt en die bougie in het midden.
Maar AE welk filter is denk je beter de DDM of de TwinAir?
Laatst gewijzigd door DoC op zo 05 mar 2006, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
www.Indoorminibike.nl
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
ronnie meuleners
- Muesli_Reep
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
Nicolaas-racing
Er bestaat geen Malossi E-30. De Malossi die jij op je bike heb heet de Malossi E-13 dan heb je nog de E-5/E-8/E-2 en de E-14.ronnie meuleners schreef:ik heb de mallossi E30 er op ziteen en dat is eigenlijk de zelfde maat als de Twinair of de stage6 luchtfilter van AE...
en werkt echt perfect..
groeten ronnie..
Groeten.