Benzine Lek

Alle vragen/opmerking m.b.t een chinese minibike
O.a: Sendai, V-racer, lucky 7 en die er op lijken. - Chinese bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Benzine Lek

Bericht door Gast »

Ik was gister mijn minibike aan het starten en toen hoorde ik opeens "boef(knal)" uit de uitlaat komen en me broer stond erbij en zij dat er benzine lekte dus ik snel benzinekraan dicht, ik kijken mijn broer zei dat het mischien een afvoerbuisje is voor teveel benzine in de carb. maar het blijft maar lopen, het komt uit een klein roze/oranje slangetje, slangetje heeft nooit vastgezeten ofzo, maar ik wou vandaag gaan rijden, maar ik weet niet of ik dat gewoon moet laten lopen of niet.

Please help me!!
Gast

Bericht door Gast »

dat orange slangetje is je overloop, dus hij krijgt te veel benzine ik zou gewoon een dunere benzine slang er op zetten en kijken hoe die daar op reageert :!:
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:dat orange slangetje is je overloop, dus hij krijgt te veel benzine ik zou gewoon een dunere benzine slang er op zetten en kijken hoe die daar op reageert :!:
Maar ik heb het ervoor nooit gehad, en dat slangetje gaat nergens in
Justin
forum gebruiker

Bericht door Justin »

ik heb precies hetzelvde probleem gehad, gewoon je caberateur schoonmaken, en dan weer starten, als er dan nog ben zine lekt moetje even kijken of mischien je sproeier te groot is?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Gast

Bericht door Gast »

Justin schreef:ik heb precies hetzelvde probleem gehad, gewoon je caberateur schoonmaken, en dan weer starten, als er dan nog ben zine lekt moetje even kijken of mischien je sproeier te groot is?
Hoe moet ik hem schoonmaken dan, ik heb het nog nooit gedaan
Gast

Bericht door Gast »

gewoon je je flotter kamer los halen en schoon maken.
Gast

Bericht door Gast »

blizz schreef:gewoon je je flotter kamer los halen en schoon maken.
wat is de flotter kamer, mischien kan je het tekene voor me
Gast

Bericht door Gast »

Afbeelding

Hier dat slangetje onderaan daar kom benzine uit
dirtbike-robert

Bericht door dirtbike-robert »

ja dat hadk ook gewoon de carburateur schoonmaken en klaar nu lekt ie niet meer
doede46
forum gebruiker

Bericht door doede46 »

blizz bedoeld niet het overloop slangetje maar het slangetje van de tank naar de carb ofniet?

en het ronde bakje onder aan de carb dat is de vlotterkamer..gewoon alles openschroeven en dan met benzine goed schoonborstelen..en goed onthouden hoe de carb in elkaar zat,

MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-------------------------------------------------------
Gast

Bericht door Gast »

Alles uit elkaar schroeven en dan weer in elkaar, moet die het wel weer doen

Mzzl

RaFaeL
Gast

Bericht door Gast »

Hoe kan ik de benzine het best snel laten uitlopen
ganta

Bericht door ganta »

het schroefje onder je carb. los(eruit) draaien.
dan loopt ie snel leeg.
Gast

Bericht door Gast »

De benzine lekt niet meer, maar hij startte niet dus heb ik een me vriend de bougie eraf gehaald, en die ruimte waar vonkje word gemaakt, is helemaal zwart, dat is dus niet goed hoe kan ik dat het best schoonmaken?
Gast

Bericht door Gast »

Met een papiertje of staalborstel, is niks moeilijks aan. Soms moet je ook iets durfen te doen niet alles vragen.
Gesloten