Benzine Lek
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
Benzine Lek
Ik was gister mijn minibike aan het starten en toen hoorde ik opeens "boef(knal)" uit de uitlaat komen en me broer stond erbij en zij dat er benzine lekte dus ik snel benzinekraan dicht, ik kijken mijn broer zei dat het mischien een afvoerbuisje is voor teveel benzine in de carb. maar het blijft maar lopen, het komt uit een klein roze/oranje slangetje, slangetje heeft nooit vastgezeten ofzo, maar ik wou vandaag gaan rijden, maar ik weet niet of ik dat gewoon moet laten lopen of niet.
Please help me!!
Please help me!!
-
Gast
-
Gast
ik heb precies hetzelvde probleem gehad, gewoon je caberateur schoonmaken, en dan weer starten, als er dan nog ben zine lekt moetje even kijken of mischien je sproeier te groot is?
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
-
Gast
-
Gast
-
dirtbike-robert
- doede46
- forum gebruiker
blizz bedoeld niet het overloop slangetje maar het slangetje van de tank naar de carb ofniet?
en het ronde bakje onder aan de carb dat is de vlotterkamer..gewoon alles openschroeven en dan met benzine goed schoonborstelen..en goed onthouden hoe de carb in elkaar zat,
MvG DoeDe
en het ronde bakje onder aan de carb dat is de vlotterkamer..gewoon alles openschroeven en dan met benzine goed schoonborstelen..en goed onthouden hoe de carb in elkaar zat,
MvG DoeDe
-------------------------------------------------------
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
I’d like to smell burned rubber in the morning!!
-
Gast
-
Gast
-
Gast