Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed

Bericht door Gast »

Hallo,

Vandaag (18-03-2006) ging ik naar Philips Ligthing, Naar de eigenaar vragen of ik met me Minibike op de parkeertplaats mocht rijden aan de kant waar geen auto's moge parkeren! Hij zegt ja hoor is goed, alleen als je maar niet aan de andere kant van de parking komt waar wel auto's mogen parkeren, ik zeg zo wat als politie komt ga je me dan ondersteunen? Hij zegt jahoor, politie heeft niks te zeggen is mijn Terrein!
Dus Ik, en me Broertje, en Neefje op de minibikes rijden, Na ongeveer anderhalf uur komt de politie aan geraced :? Stappen ze snel uit, Die bikes van jullie?, Wij zeggen ja, Minibikes worden in beslag genomen en jullie komen mee naar politiebureau, wij natuurlijk niet mee eens Baas van dat Terrein gehaald hij praten maar politie doet waar ze gewoon zin in hebben :!: Wij moeten mee in een persoonswagen, minibikes in een busje meegenomen! Ouders worden opgebeld, na ongeveer 45 minuten disscussie op het politibureau, hebben ze besloten om die Minibikes in beslag te nemen en nog is € 250,- BOETE :!: Vinden jullie dit normaal :?: En je mag tog op dat terrein rijden als je toestemming hebt! Wij natuurlijk genaked, maarja Politie heeft natuurlijk weer altijd gelijk, ze houden je gewoon voor de gek, :!: MAAR ZE MOETEN WETEN HIER BLIJFT HET NIET BIJ :!: :roll:
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Tjah dat is zeker vervelend man :shock: :shock: :shock:

Wat zei die man van het bedrijf dan allemaal tegen de politie ?

die stomme juten... :twisted: :twisted:
Gast

Bericht door Gast »

JA, die jongens hebben toestemming van mij, En ik mag tog wel beslissen wat ik op me terrein laat rijden, het heeft tog geen last van het openbaar verkeer, Ik betaal hier grond geld en niet jullie, maar het hielp alsnog niet :(
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Ik zou een aanklacht indienen en dat samen met de baas van het terrein doen!
Gast

Bericht door Gast »

Ik ben zelf 14 jaar, en ik moest daar bij het politiebureau gaan overnachten bijna :? :!: Ze vonden mij brutaal vindt je het niet gek als ze 3 minibikes zonder geldige reden in beslag nemen! :idea:
Alice

Bericht door Alice »

Dat is zeker klote man maar als je er een zaak van gaat maken, En de grond staat op naam van de eigenaar dan kom je toch in je gelijk?

Susses

Mark
Gast

Bericht door Gast »

Hebben jullie nog Ideeën, om iets te gebruiken en die minibikes alsnog te pakken
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

doen wat ze net zeiden: klacht indienen, van mij apart voor de rechter slepen, dat is meer voorgekomen! :evil:
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

de politie maakt andermans leven gewoon zuur dat is hun baan.
Muesli_Reep
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Muesli_Reep »

Kan je niet een bezwaar inleveren?
Dat werkt denk ik het beste voor de rechter slepen kost geld.....

En ja politie doet te vaak moeilijk, zit ik met een vriend fotos te maken van de bikes komt er een motormuisje zegt dat we niet op het fietspad mogen rijden alleen fotos maken (Duh). Wat doet hij? rijdt rustig over het fietspad weg met zijn Motor
[img]http://www.blomnet.eu/Temp/DesmoSig.jpg[/img]
pocket_racer
forum gebruiker

Bericht door pocket_racer »

man :? wat gaan ze zo nog niet al doen die fl*kkers

je zal moeten opletten of ze nemen hem in beslag als je in je tuintje rijd als het zo verder gaat :?
gewoon voor de rechter slepen die manne,
wij kennen ook een politie man weliswaar in belgie maar ze kunnen niets beginnen dus gewoon doen
kleine_duivel
spammer

Bericht door kleine_duivel »

ik zou morgen naar industrie terrein gaan om te rijden, maar begin me zorgen te maken!
Gast

Bericht door Gast »

niet op industrietereinen rijden, echt die Vuile honden srry dat ik scheld maar echt ze maken me gewn para! Maar er is contact met advocaat en zo, En hij gaat alle informatie op internet zoeken over wat wel mag en zo, en hopelijk gaan we die bikes terug krijgen en nog is Boete op de politie!
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

is dit in terneuzen gebeurt toevallig?
ganta

Bericht door ganta »

Muesli_Reep schreef:Kan je niet een bezwaar inleveren?
Dat werkt denk ik het beste voor de rechter slepen kost geld.....

En ja politie doet te vaak moeilijk, zit ik met een vriend fotos te maken van de bikes komt er een motormuisje zegt dat we niet op het fietspad mogen rijden alleen fotos maken (Duh). Wat doet hij? rijdt rustig over het fietspad weg met zijn Motor
het kost alleen geld als jij de verloren partij bent.. tot zo ver ik weet. er zullen nog wel andere regeltjes zijn.

ik zou dus wel samen met de baas van dat terein/bedrijf naar de rechter stappen. als jij zeker weet dat jij goed zit en zij fout dan moet je de zaak dus wel winnen en hoef jij als het goed is niks te betalen + je hebt je bikes terug.
Gesloten