Hallo,
Vandaag (18-03-2006) ging ik naar Philips Ligthing, Naar de eigenaar vragen of ik met me Minibike op de parkeertplaats mocht rijden aan de kant waar geen auto's moge parkeren! Hij zegt ja hoor is goed, alleen als je maar niet aan de andere kant van de parking komt waar wel auto's mogen parkeren, ik zeg zo wat als politie komt ga je me dan ondersteunen? Hij zegt jahoor, politie heeft niks te zeggen is mijn Terrein!
Dus Ik, en me Broertje, en Neefje op de minibikes rijden, Na ongeveer anderhalf uur komt de politie aan geraced

Stappen ze snel uit, Die bikes van jullie?, Wij zeggen ja, Minibikes worden in beslag genomen en jullie komen mee naar politiebureau, wij natuurlijk niet mee eens Baas van dat Terrein gehaald hij praten maar politie doet waar ze gewoon zin in hebben

Wij moeten mee in een persoonswagen, minibikes in een busje meegenomen! Ouders worden opgebeld, na ongeveer 45 minuten disscussie op het politibureau, hebben ze besloten om die Minibikes in beslag te nemen en nog is € 250,- BOETE

Vinden jullie dit normaal

En je mag tog op dat terrein rijden als je toestemming hebt! Wij natuurlijk genaked, maarja Politie heeft natuurlijk weer altijd gelijk, ze houden je gewoon voor de gek,

MAAR ZE MOETEN WETEN HIER BLIJFT HET NIET BIJ