Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
Gast
het is bekend dat je er niet mee op de weg mag of andere openbare plekken .doe je dat toch dan loop je het risico om gepakt te worden.politie is in medere dingen k*t...misschien zou je inplaats van druk te maken hoe k*t ze zijn kunnen bekijken of er mogelijkheden zijn om meer erkenning te krijgen voor de minibike of via andere instanties plekken te kunnen bemachtigen die toegankelijk worden gemaakt voor je mini bike.waar men zonder last van politie op zon en feestdagen kunt rijden,zoals je ook skeeler banen heb..die werden ook aangelegd omdat er overal op plekken geskeelerd werd en dat overlast veroorzaakt..Dan zou je dan met medere personen moeten regelen..en een plan hierin maken.Dat lukt niet van de 1 op de andere dag maar lopen k*tten bereik je op lange termijn niets mee;
Maar met zijn allen vragen voor een oplossing en erkenning van de hobby/sport is een betere tijdsverdrijf
Maar met zijn allen vragen voor een oplossing en erkenning van de hobby/sport is een betere tijdsverdrijf
-
Gast
niks meer aan toe te voegen..
maar weet iemand trouwens waar je in nijmegen kan rijden ? ik heb zelf al een plekkie gevonden: nl. Bij het wylerbergmeer daar heb je zon kronkelweggetje langs het water, is wel leuk om te beginnen met bochten maken, en is ook nog geasfalteerd. ( maar als je wil kan je een heel rondje rijden.. gaat stuk door het bos op zandpad, waar je de heletijd je achterwiel aan het slippen hebt als je gas geeft ) 
-
Gast
[quote="ronaldo capirossi"]nee ik ging is een x s'avonds naar industrie terrrein ree gwwn politie langs en we mochten gwwn door rijden want ze reeden gwwn alngs en deden niks want wij waren op het industrie aan het reiden politie bij stoplicht en politie ree gwwn weg duss
(en ik ben toen ook gevallen )
[/quote]
-
Gast
-
Gast
- fryslan boppe
- forum gebruiker