Minibike in beslag genomen, terwijl ik op bedrvijterreinreed

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Bericht door Gast »

het is bekend dat je er niet mee op de weg mag of andere openbare plekken .doe je dat toch dan loop je het risico om gepakt te worden.politie is in medere dingen k*t...misschien zou je inplaats van druk te maken hoe k*t ze zijn kunnen bekijken of er mogelijkheden zijn om meer erkenning te krijgen voor de minibike of via andere instanties plekken te kunnen bemachtigen die toegankelijk worden gemaakt voor je mini bike.waar men zonder last van politie op zon en feestdagen kunt rijden,zoals je ook skeeler banen heb..die werden ook aangelegd omdat er overal op plekken geskeelerd werd en dat overlast veroorzaakt..Dan zou je dan met medere personen moeten regelen..en een plan hierin maken.Dat lukt niet van de 1 op de andere dag maar lopen k*tten bereik je op lange termijn niets mee;
Maar met zijn allen vragen voor een oplossing en erkenning van de hobby/sport is een betere tijdsverdrijf
Gast

Bericht door Gast »

niks meer aan toe te voegen.. :shock: maar weet iemand trouwens waar je in nijmegen kan rijden ? ik heb zelf al een plekkie gevonden: nl. Bij het wylerbergmeer daar heb je zon kronkelweggetje langs het water, is wel leuk om te beginnen met bochten maken, en is ook nog geasfalteerd. ( maar als je wil kan je een heel rondje rijden.. gaat stuk door het bos op zandpad, waar je de heletijd je achterwiel aan het slippen hebt als je gas geeft ) :oops:
Gast

ey erkan

Bericht door Gast »

ey erkan ik ben niels uit terneuzen jeweet wel hetbroertje van tim wel !CENSUUR! voor je man stomme ***piep**** polities
Gast

Bericht door Gast »

als die !CENCUUR! wouten komen ga dan weg met je minibike
Gast

Bericht door Gast »

:D :D :D :D :D
Laatst gewijzigd door Gast op zo 16 apr 2006, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Gast

Bericht door Gast »

[quote="ronaldo capirossi"]nee ik ging is een x s'avonds naar industrie terrrein ree gwwn politie langs en we mochten gwwn door rijden want ze reeden gwwn alngs en deden niks want wij waren op het industrie aan het reiden politie bij stoplicht en politie ree gwwn weg duss :D :D :D :D (en ik ben toen ook gevallen ) :( :( :D :D :D :D :D[/quote]
Gast

Bericht door Gast »

Ik had woensdag pas geluk..
Ik rijd met een vriendje door de weg bij komt er ineens plietiebusje aanrijden ... :o Hij reed superhard we hebben heel veel geluk gehad hij moest naar een diefstal 2 km verderop ... Maar ik denk dat hij nog wel terugkomt.. :(
nylus
forum gebruiker

Bericht door nylus »

ik heb zo ook een keer achter me aan gehad. ze waren met zun 2e op de fiets. ( gelukkig ) dus ik snel door race. bijna gevallen maar toch ontkomen :twisted: mijn hart ging wel tekeer toen ik ze zag aankomen!
http://video.google.nl/videoplay?docid=-849845263071309493
ganta

Bericht door ganta »

't is maar net wat je leuk vind denk ik dan
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

je bent hem vanzelf wel keer kwijt..best dom dus op straat rije me moeder heeft tijdens haar werk bijna minibike geschept...in het donker en compleet in zwart die jonge heb ze lesje wel geleerd :)
janzzuh
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door janzzuh »

Allemaal beretrots dat jullie over staat hebben gereden en "aan de politie zijn ontkomen"

...
[img]http://70.85.240.179/6420/101/emo/francis.gif[/img]
Gast

Bericht door Gast »

weetje wat de droom is van elke minibike racer....gewoon lekker de straten onveilig maken!!!en geen politie :twisted:
Xigh

...

Bericht door Xigh »

SpeedDevil schreef:weetje wat de droom is van elke minibike racer....gewoon lekker de straten onveilig maken!!!en geen politie :twisted:
Ik denk niet dat dit helemaal van toepassing is op iedereen hier hoor :roll:
fryslan boppe
forum gebruiker

Bericht door fryslan boppe »

nee aleen stakker rijden op de straat straks worden minibikes nog verboden om dan een paar stakkers op de weg rijden :evil: :evil:
hiuy
forum gebruiker

Bericht door hiuy »

gewoon niet op de weg rijden *** jochies ](*,) ,beter deze boel op slot gooien want hier word echt niks zinnigs gezegt :? .

groeten steven.
Gesloten