Volgens mij kosten die chinezen over en tijd bijna niks meer.....
Zit zelf ook een beetje te twijfelen of ik nu ook die wil hebben.
Maar veel suc6 ermee
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Wat ik nog altijd niet helemaal begrijp is waarom een watergekoelde 39cc toch (zogenaamd) meer power heeft dan een luchtgekoelde 39cc.Sharkbite schreef:Hij heeft aardig wat power meer dan een tai chi en rijd ongeveer gelijk als mijn andere watergekoelde blok. Ik ben niet zeker maar denk wel dat hij tussen de 6.2pk en de 8pk heeft.
Ik zal eens op de testbank gaan als ik eentje vind die goed en niet te duur is.
zoveel verschil zal dat nu ook niet zijn, maar watergekoeld is altijd beter, wanneer een motor warm wordt zal hij minder gaan presteren bij waterkoeling koelt hij beter dus blijft hij langer presterenPIR3lly schreef:Wat ik nog altijd niet helemaal begrijp is waarom een watergekoelde 39cc toch (zogenaamd) meer power heeft dan een luchtgekoelde 39cc.Sharkbite schreef:Hij heeft aardig wat power meer dan een tai chi en rijd ongeveer gelijk als mijn andere watergekoelde blok. Ik ben niet zeker maar denk wel dat hij tussen de 6.2pk en de 8pk heeft.
Ik zal eens op de testbank gaan als ik eentje vind die goed en niet te duur is.
De cilinders zijn van binnen toch helemaal gelijk. Alleen de koeling is anders....
Vreemd...
Je bedoelt wanneer een motor TE warm wordt.tacchini schreef:zoveel verschil zal dat nu ook niet zijn, maar watergekoeld is altijd beter, wanneer een motor warm wordt zal hij minder gaan presteren bij waterkoeling koelt hij beter dus blijft hij langer presteren
Hee, Die jij laatst hebt gekocht he die krijg ik vrijdag ook! Maar waar moet ik op letten met het inrijden van die bike? en hij is neem ik aanSharkbite schreef:Ik heb hem daar inderdaad gehaald.
De watergekoelde maar ik rij al een tijd met mijn tai chi met een watergekoeld blok onder, deze ben ik aan het inrijden.
Bij die kerel had ik ook een supermoto gezien maar was niet meer op voorraad..dave7 schreef:marktplaats geloof ik http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 90.html%3F
toch sharkbite