DiStefano schreef:
ik denk dat ik wel weet wat er gebeurt als je een vijfjarige op een 11pk en bij 8500toeren vertrekkende bike zet.... en dat is niet veel goeds. Zelfs volwassenen kunnen vaak niet eens met een 11pk bike omgaan laat staan een kind van 5
Mijn mannetje kan sinds kort op mijn blata rep rond rijden en dan nog moet ie niet te ver gaan en dat terwijl hij inmiddels wel wat gewend is want zelf heeft zijn bike zo'n 6pk.
Dus ik zou het niet doen maar ik denk dat geen enkele ouder dat zou doen.
Groeten
Nee, inderdaad. Dat bedoelde ik ook een beetje.
Maar stel dat ie het onder controle kan houden, dan issie natuurlijk wel ontzettend snel. Zware vertanding erop en niemand houdt hem nog bij
Als ik m'n chinees over heb.. leer ik me zusje rijden..
4 jaar nu..
(kan niet eens zonder zijwieltjes fietse )
maar het is zeker tof als ze dan op haar 9e ofzo als enige meisje op de baan is
haha, super zou dat zijn, broer erachter op zijn pasini(wie weet tegen die tijd )
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
Ziet er echt gaaf uit zo, denk dat er weinig zo'n houding kunnen aannemen op een minibike . En als hij er mee opgroeid, kan je later heeeeel hard gaan op 2 wielen denk ik. Dus ga maar sparen voor een 125 cc gp racer pap .
je moet je vader naareen kart baan brengen waar ze minibiken, dan kan hij zien dat het niet zo gevaarlijk is.het is bij mij ook gelukt en nu krijg ik een watergekoelde blata B1 Replica