ik heb hem aangekregen toen helemaal naar rechts gedraait (stationairschroef)en 2.5 slagen terug gedraait en hij hij liep beter maar aleen moet ik een beetjegas geven al wil ik hem aankrijgen dus ik gasnaald verzet(pinnetje lager)en nu wil hij niet starten ook niet al zet ik hem hoger (kl*ten bamibikes
janzzuh schreef:LOL, je zuigerveer is kapot, er is een hoekje van je zuiger af geslagen. Oh oh wat zou het probleem zijn? Dat is toch gewoon logisch nadenken...
Naaa, die zuigerveren zitten er niet voor niets, en dan ga je er een kapotte zuigerveer indoen. Idd logisch dat je bike niet goed loopt!!!!
ja aan de bovenkanteen stukje maar ik ga niks met deze bike meer doen ik laat em voor wat het is en ik ga vandeweek een b1 bestellen bij nemecokdnek die zilveren met geel
met een boormachine
+- 5 mm (volgens Hank's topic precies 5.5mm)
gewoon doorhalen.. Pas op dat je de cilinder wal niet beschadigd
[url=http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=125081#125081][color=red][b]Hapsnap/Interfastfood Bike TEKOOP-EVT OOK IN ONDERDELEN. [/b][/color][/url]
ken ik et ook laten doen ?? ik zou megod niet weten waar me koelkanalen zitten
en ik ga btw een andere halen wel een b1 replica maar een zwarte is wel gewoon dezelfde maar dan kostie 260 maar die is wel gruwlijk