Ben van plan deze te kopen!

Alle chinese bikes (dus ook V-racer en Sendai) - Chinese bikes

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Gast

Ben van plan deze te kopen!

Bericht door Gast »

Hier een paar foto´s:

http://img109.imageshack.us/img109/135/afb0030mg.jpg

http://img53.imageshack.us/img53/9313/afb0001pn.jpg

De verkoper vertelde mij dat deze bike 70 km/h gaat en die dubelle demper extra power geeft maar geloof er eigenlijk niet veel van, heeft iemand van jullie ervaring met deze bike met deze dubbele demper? :?:
Daniel52

Bericht door Daniel52 »

Ik zal je vertelen deze bike haalt standard geen 70 misschien als je hem heel goed opvoert dat hij in de buurt komt...
Dat hij 70 gaat zijn verkooppraatjes :wink:
Gast

Bericht door Gast »

enn die dubbele demper dan :?:
Bloody

Bericht door Bloody »

70... mjah als je wind mee hebt en van de bergen in de ardennen af gaat haal je het misschien :P
denk niet dat ie dat standaard haalt.
over dubbele demper heb ik zo mijn twijfels, aangezien de uitlaatgassen nu 2 kanten op kunnen heeft het motortje minder tegendruk, en de dempers zorgen niet voor de power maar het expansiegedeelte doet dit.
tis meer voor de show :)
Gast

Bericht door Gast »

duz hoe hard zal hij ongeveer gaan dan :?:
Daniel52

Bericht door Daniel52 »

Bloody schreef:70... mjah als je wind mee hebt en van de bergen in de ardennen af gaat haal je het misschien :P
denk niet dat ie dat standaard haalt.
over dubbele demper heb ik zo mijn twijfels, aangezien de uitlaatgassen nu 2 kanten op kunnen heeft het motortje minder tegendruk, en de dempers zorgen niet voor de power maar het expansiegedeelte doet dit.
tis meer voor de show :)
Ben ik het mee eens ik denk dat het bijna niks scheelt met de normale demper
Zeeland_ schreef:duz hoe hard zal hij ongeveer gaan dan :?:
50/55 denk ik
Nicolaas-racing

Bericht door Nicolaas-racing »

Met 55 kmp/h mag je erg blij zijn. Ik denk ook zo rond de 55. Verder kom je niet en 70 al helemaal niet.

En die demper maakt geen ene moer uit.
Gast

Bericht door Gast »

enn als ik hem koop wil ik er mee door wat zand met asvalt door mekaar heen rijden op afgesloten terrein vn me opa he, en ik hoorde dat een powerfilter niet verstandig is want anders wou k er 1 kopen, en dat je panty over die gwne filter heen moemst trekken en dan goed vast plakken fsow klopt dat=
Nicolaas-racing

Zeeland_ schreef:enn als ik hem koop wil ik er mee door wat zand met asvalt door mekaar heen rijden op afgesloten terrein vn me opa he, en ik hoorde dat een powerfilter niet verstandig is want anders wou k er 1 kopen, en dat je panty over die gwne filter heen moemst trekken en dan goed vast plakken fsow klopt dat=
Gewoon niet daar rijden. Dat is erg slecht maakt niet uit met wat voor filter of panty.

Op de kartbaan is het veel beter en schoner. Met een paar korrels zand in het motorblok kan je de hele cilinder aan gort rijden!
Daniel52

Bericht door Daniel52 »

Zeeland_ schreef:enn als ik hem koop wil ik er mee door wat zand met asvalt door mekaar heen rijden op afgesloten terrein vn me opa he, en ik hoorde dat een powerfilter niet verstandig is want anders wou k er 1 kopen, en dat je panty over die gwne filter heen moemst trekken en dan goed vast plakken fsow klopt dat=
Misschien is het dan handiger om een crosser te kopen aangezien je door zand/asfalt wilt gaan rijden met een racertje kan het denk ik ook wel hoor maar ik denk dat je beter een crossertje kan kopen.
Van die filter weet ik niet of dat moet of kan ik weet wel dat je beter een schuimfilter kan kopen :D
Gast

Bericht door Gast »

Ik dacht over die uitlaat van dat hij sneller het gas er door hene kreeg duz sneller mee optrekt duz klopt niet :roll: :?: :idea:
Gast

Bericht door Gast »

en weet iemand toevallig of het nou de nieuwe sendai model is of wat voor model is dit?
Nicolaas-racing

is gewoon een merkloos modelletje. Dus heeft geen merk ( maar heeft ook bijna/niet geen verschil aan een Sendai!)
Blackvelvet

Bericht door Blackvelvet »

dit niks voor jouw loopt wel een stuk harder dan de bike die je nu wil kopen http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=9366
rodericky14

Bericht door rodericky14 »

die bike haaaaaaalt nooit de 70 veel mensen denken dit maar dit is niet zo ,je hebt super geluk als ze 50 lopen.,
en als je dat te langzaam vind kan je ook een blata b1 replica kopen of de nunchaku die heeft 8.5 pk.
en over die uitlaat dat is gewoon een standaard uitlaat, en door die dempers ga je niets harder ,het is gewoon voor de show.
en onthoud dat het een chinees is en dat er al na een keer rijden onderdelen kapot kunnen gaan zoals bij mijn vriend.

ik hoop je voldoende te hebben ingelicht
Plaats reactie