hondaxtreme schreef:kijk ik heb respect voor iedereen die een auto tuned of styled maar hoevel PK heb je al gewonnen met tunen van de volkswagen
kijk ik vind hondas mooi om om te bouwen vooral een CRX lkkr veel vermogen in 7.2 sec naar de 100 en rijd een vr6 eruit
Laat me niet lachen ik heb een jaar sprintwedstrijden geredenen
een VR6 is dus echt wel sneller dan een CRX
Ik ben er nog nooit een op de weg tegen gekomen die mij heeft gepakt
GTA racing team
2 de plaats nederlands kampioenschap 2007 40cc open
1ste plaats, kampioen van ned50cc open 2008
1ste plaats kampioen van ned50cc open 2009
belgie's kampioen 50 cc open 2009
mijn site http://gtaracing.come2me.nl/
hondaxtreme schreef:kijk ik heb respect voor iedereen die een auto tuned of styled maar hoevel PK heb je al gewonnen met tunen van de volkswagen
kijk ik vind hondas mooi om om te bouwen vooral een CRX lkkr veel vermogen in 7.2 sec naar de 100 en rijd een vr6 eruit
Beetje offtopic, maar autos zijn gelukkig ook interessant. Is de VR6 niet het model onder de R32? Die kan ik toevallig van de Golf 4, zag er heel strak uit.
Overigens laat ik de auto inderdaad origineel, want ik heb nog geen getunede golf 2 gezien die ik mooi vond. De Golf 3 vind ik soms wel erg mooi als ze helemaal aangepast zijn, maar ga proberen hierna meteen een Golf 4 te halen.
het is toch een minibike forum
nee maar marijnoo waar rij jij altijd dan want ik woon ook in drenthe ongeveer vlak bij borger 40 km denk ik of iets meer :p
pascalo schreef:het is toch een minibike forum
nee maar marijnoo waar rij jij altijd dan want ik woon ook in drenthe ongeveer vlak bij borger 40 km denk ik of iets meer :p
Bij Klijndijk, verder in de buurt, samen met een vriend. We hebben wat mooie weggetjes die geasfalteerd zijn en waar niemand komt (die leiden enkel naar akkers), zodat niemand ons tot last is en wij niemand.
Binnenkort maar eens naar Hoogeveen, daar schijnt een speciaal terrein te zijn waar meerdere mensen rijden.
ik heb het over een CRX VTEC dat is heel andere koek
Bij Klijndijk, verder in de buurt, samen met een vriend. We hebben wat mooie weggetjes die geasfalteerd zijn en waar niemand komt (die leiden enkel naar akkers), zodat niemand ons tot last is en wij niemand.
Binnenkort maar eens naar Hoogeveen, daar schijnt een speciaal terrein te zijn waar meerdere mensen rijden.
in assen kan je ook rijden op het verkeerspark volgensmij elke zondag
Ik had ook een leuk filmpje van een Golf 2 die er duurdere en nieuwere auto's uittrok, is maar net hoeveel poen je erin pompt.
........En we zijn weer terug ontopic. Welkom terug.
Vandaag even kort stukje gereden met de nieuwe demperwol en klinkt toch beter, iets lager en minder schel.
Ook nieuwe stickers erop geplakt, het is nu nog lelijker dan eerst.
Maar goed ze zitten op plekken waar de lak beschadigd was of makkelijk kan beschadigen.
Heb nu wel een van de lelijkere hier, maar hij rijdt top.
Crx is zoiso snel ook al standaart een maat van mij had alleen een open lucht filter erin geduwt en zijn 1 trok die auto tot 110. En hij trok met die auto veel andere eruit.
Bijna boeiend allemaal.
Demperwol werkt niet echt goed, demper moet ook iets vaster.
Had gisteren ook het idee dat hij een beetje inhield, moet maar eens alles schoonmaken en nakijken.
Liep verder wel goed, dus niet stotterig, maar leek iets in te houden...
in assen kan je ook rijden op het verkeerspark volgensmij elke zondag
weet je dat zeker?!!?!?!?!?!? over dat gedeelte waar je met die trapauto's komt ofzo?!?!?
pascalo schreef:nee volgensmij bij die karts niet die kinder karts maar die andere
daar kan je dan volgensmij rijden maar weet het niet zeker hoor
en heb ook van iemand gehoort dat ze daar een quadbaan van gingen maken
Ik las laatst op een site, had de link geloof ik uit iemand's onderschrift, dat bij Assen momenteel niet meer mogelijk was.
Dus ik zou sowieso even bellen om te vragen hoe dat zit als je van plan was erheen te gaan.