Overigens is tubeless blijkbaar Chinees voor met binnenband.
Il Negro Naked Bike | Heeft beurt nodig...<_<
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
marijnoo
- ferryn
- forum gebruiker
- Contacteer:
das niet handigmarijnoo schreef:Tandwiel is eraf gemept, moet dus nieuwe achtervelg.
Overigens is tubeless blijkbaar Chinees voor met binnenband.![]()
Want ik was de band eraf aan het halen en kwam vrolijk een binnenband tegen, die nu overigens helemaal lekgeprikt is.
veel suc6 met sleutelen
[quote="Divirion"]De zoekfunctie geeft pas een hoop vermogen.
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
[img]http://i92.photobucket.com/albums/l5/Divirion/zoeken.jpg[/img][/quote]
-
marijnoo
-
marijnoo
Ga voor een watergekoelde, als deze versleten is. 
Vind mijne wel prima zo, hoop alleen dat ik na de nieuwe velg en ketting gewoon vrolijk verder kan rijden voor een tijdje.
En dan volgend jaar een b1 denk ik.
Heb er overigens wel over nagedacht hoor, maar dan rijdt ik hele tijd met dezelfde soort kappen en frame, dus laat het hier lekker bij. Bovendien was de mijne helemaal naar wens (alleen die ketting heb ik eerder gedonder mee gehad).
Maar goed we zien het allemaal wel, moet eerst die spullen maar eens bestellen, maar vergeten en hele week gewerkt.
Vind mijne wel prima zo, hoop alleen dat ik na de nieuwe velg en ketting gewoon vrolijk verder kan rijden voor een tijdje.
En dan volgend jaar een b1 denk ik.
Heb er overigens wel over nagedacht hoor, maar dan rijdt ik hele tijd met dezelfde soort kappen en frame, dus laat het hier lekker bij. Bovendien was de mijne helemaal naar wens (alleen die ketting heb ik eerder gedonder mee gehad).
Maar goed we zien het allemaal wel, moet eerst die spullen maar eens bestellen, maar vergeten en hele week gewerkt.
-
mini-flammer
leuk chineesje ik zoeen zelfde tiepen alleen andere kleuren hij staat op www.minibikespecialst.nl hij is blauw met witte vlammen vind jij het oowk zonde dat ze aan de voorkant een stang hebben gelast 
-
hicham898