nou waar blijft een vet strak berekend uitlaatje?
tuning
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
kleine_duivel
- spammer
-
TOEZMAN
-
mini suzuki
is wel grappig maar volgens mij moet dit in paddoc staan want ik zie niet echt een vraag er in mjha
ben je van plan om te gaan racen met dat ding ? want uhm ik race nu een jaartje en 1 ding wat ik heb geleerd is niet te veel geld uitgeven aan je kappen, je gaat een keer op je b*k en je kappen vliegen als noodels door de lucht mjha succes
keep on tuning
ben je van plan om te gaan racen met dat ding ? want uhm ik race nu een jaartje en 1 ding wat ik heb geleerd is niet te veel geld uitgeven aan je kappen, je gaat een keer op je b*k en je kappen vliegen als noodels door de lucht mjha succes
keep on tuning
-
kleine_duivel
- spammer
- crosser
- forum gebruiker
- Contacteer:
kleine_duivel schreef:waha scherp, heel scherpcrosser schreef:1 bericht ook![]()
maar nu weer ontopic
[size=100][color=green][url=http://www.picturetrail.com/gallery/view?p=999&gid=9728503&uid=3963795&members=1]Mijn Crosser[/url](nummer 1 is van mij)
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
- nieuwe koppelingsschoen + veren
- alu ronsel
- licht voor + achter
- korte remhendels[/color][/size]
-
mardevi
Om een minibike echt tunen ben je er inderdaad niet alleen met datgeen wat je tot nu toe gedaan hebt.
Het allerbelangrijkste is de afwerking van blok en cilinder en daar schort het hier en daar nog wat aan. Als je dat dus eerst in orde brengt win je al heel wat vermogen zonder dat het al te veel kost.
Daarnaast is de beste investering een goede uitlaat omdat dit alles scheelt.
Project Blata B1 Replica
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=14489
Het allerbelangrijkste is de afwerking van blok en cilinder en daar schort het hier en daar nog wat aan. Als je dat dus eerst in orde brengt win je al heel wat vermogen zonder dat het al te veel kost.
Daarnaast is de beste investering een goede uitlaat omdat dit alles scheelt.
Project Blata B1 Replica
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=14489
-
LIGHTNING
ey mensen geloof niks van wat ie zegt ik ben de zelfde gozer want ik had me broer gevraagd of ie een topic voor me kon maken dat heeft ie gedaan allen klopt er niks ik denk zeg het ff is wel wat beter voor mij krijg ik geen gezeik van jou bike lijkt op die van minibike team abcoudee
(heb hem al een ros verkocht) ik ben geen tuner maar een airbrusher (ben nog nie zo hel goed maar oevening baart kunst he)
greets lighting
(heb hem al een ros verkocht) ik ben geen tuner maar een airbrusher (ben nog nie zo hel goed maar oevening baart kunst he)
greets lighting
-
TOEZMAN
uhm beetje vreemdLIGHTNING schreef:ey mensen geloof niks van wat ie zegt ik ben de zelfde gozer want ik had me broer gevraagd of ie een topic voor me kon maken dat heeft ie gedaan allen klopt er niks ik denk zeg het ff is wel wat beter voor mij krijg ik geen gezeik van jou bike lijkt op die van minibike team abcoudee
greets lighting