hoe lang gaan pmt t41 mee
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
- nicksendai
- forum gebruiker
hoe lang gaan pmt t41 mee
hallo,
mijn vraag was hoelang gaan pmt t41 mee vergeleken met die chineze bandjes.
mvg nick
mvg nick
Joun reclame hier pb me maar
- thomas1991
- forum gebruiker
Veel langer, ofja dat ligt aan je rij stijl.
Buiten slijten ze harder als binnen, en dan heb je ook nog T40 die gaat langer mee als de t41. Maar heeft wel wat minder grip, en duurd wat langer voor ze warm zijn
Buiten slijten ze harder als binnen, en dan heb je ook nog T40 die gaat langer mee als de t41. Maar heeft wel wat minder grip, en duurd wat langer voor ze warm zijn
Thomas - 75#
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
Je ziet het rubber roken, dubbel vermogen !
[img]http://img181.imageshack.us/img181/8433/123fu0.gif[/img]
-
chrisje
Ik vind het verschil tussen t41 en t40 ook niet bere groot de t41 hebben op sommige puntjes net wat meer grip dit gaat echt om pilimini verschillen !!thomas1991 schreef:Veel langer, ofja dat ligt aan je rij stijl.
Een chinese band is gewoon niets geen grip Pmt maak alleen maar goede banden kan je wel zeggen !!
[color=#0000FF]Grc RR minimoto racing[/color]
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
??? Hoe kan je dat nou weer zeggen.ruud schreef:Ik vind het verschil tussen t41 en t40 ook niet bere groot de t41 hebben op sommige puntjes net wat meer grip dit gaat echt om pilimini verschillen !!
Een chinese band is gewoon niets geen grip Pmt maak alleen maar goede banden kan je wel zeggen !!
Je hebt amper op de baan gereden... 1 keer Zwolle en keer Veldhoven misschien.... En daar lag het tempo ook niet bijsterend hoog om èchte grip nodig te hebben
T40 is harder, gaat langer mee... maar ik kan absoluut met een T41 beter rondkomen... zachtere band... meer grip, lekker zacht.
Verschil is gewoon goed te merken
T40 gaat denk ik een half seizoen mee (als je normale grip wilt behouden)
Een T41 gaat denk ik 2x zo snel qua slijtage.
Sommige jongens vervangen ze elke wedstrijd
hangt erg af van je banden spanning, rijstijl en principe van bandenslijtage
Laatst gewijzigd door üntiej#21 op di 06 feb 2007, 19:05, 1 keer totaal gewijzigd.
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
ook indoor banenUntiej Mini Racing schreef:??? Hoe kan je dat nou weer zeggen.ruud schreef:Ik vind het verschil tussen t41 en t40 ook niet bere groot de t41 hebben op sommige puntjes net wat meer grip dit gaat echt om pilimini verschillen !!
Je hebt amper op de baan gereden... 1 keer Zwolle en keer Veldhoven misschien.... En daar lag het tempo ook niet bijsterend hoog...
T40 is harder, gaat langer mee... maar ik kan absoluut met een T41 beter rondkomen... zachtere band... meer grip, lekker zacht.
hangt erg af van je banden spanning, rijstijl en principe van bandenslijtage
2x zwolle
en tja dat jij zo goed kan rijden ...
- Bianchiteamnoord
- forum gebruiker
Ik rijdt met de t41 1 wedstrijd komt er een nieuwe omruud schreef:ook indoor banenUntiej Mini Racing schreef:??? Hoe kan je dat nou weer zeggen.ruud schreef:Ik vind het verschil tussen t41 en t40 ook niet bere groot de t41 hebben op sommige puntjes net wat meer grip dit gaat echt om pilimini verschillen !!
Je hebt amper op de baan gereden... 1 keer Zwolle en keer Veldhoven misschien.... En daar lag het tempo ook niet bijsterend hoog...
hangt erg af van je banden spanning, rijstijl en principe van bandenslijtage![]()
2x zwolle![]()
voor trainen gebruikik ze wel wat vaker t41 heeft gewoon supergrip t40 gewoon minder alleen het is zeker geen slechte band
gr sven#94
untiej pakte niet voor niks de winst 2 keer in stadskanaal ruudje
-
kleine_duivel
- spammer
ik heb op groningen met hogere snelheiden doodleuk dat mijn achterwiel wel eens losbreekt hoor (pmt-40)
zal allemaal wel weer aan mijn rijstijl liggen maar ik meld het toch ff
niet dat ie oncontroleerbaar gaat wegglijden maar ik moet 'm zo nu en dan wel corrigeren.......
kan ook aan de baan liggen natuurlijk.....
zal allemaal wel weer aan mijn rijstijl liggen maar ik meld het toch ff
niet dat ie oncontroleerbaar gaat wegglijden maar ik moet 'm zo nu en dan wel corrigeren.......
kan ook aan de baan liggen natuurlijk.....
Klopt idd Sven zo bedoelde ik het dus ook !!Bianchiteamnoord schreef:Ik rijdt met de t41 1 wedstrijd komt er een nieuwe omruud schreef:ook indoor banenUntiej Mini Racing schreef: ??? Hoe kan je dat nou weer zeggen.
hangt erg af van je banden spanning, rijstijl en principe van bandenslijtage![]()
2x zwolle![]()
voor trainen gebruikik ze wel wat vaker t41 heeft gewoon supergrip t40 gewoon minder alleen het is zeker geen slechte band
gr sven#94
untiej pakte niet voor niks de winst 2 keer in stadskanaal ruudje
de t41 word ook bij bijna alle wedstrijd rijders gebruikt,maar ik vind de t40 ook nog steeds erg goed !!
- üntiej#21
- forum gebruiker
- Contacteer:
Tuurlijk.. de T40 is ook een perfecte band ! Maar de 41 gaat mij het fijnst afruud schreef:Klopt idd Sven zo bedoelde ik het dus ook !!
de t41 word ook bij bijna alle wedstrijd rijders gebruikt,maar ik vind de t40 ook nog steeds erg goed !!
[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: hoe lang gaan pmt t41 mee
nicksendai schreef:hallo,
mvg nick
Nou Nick dat ligt aan diverse factoren,hoe zwaar ben je, hoeveel vermogen heeft je minibike ,wat voor bandenspanning rij je mee,soort asfalt,veel bochten,en zo zijn er nog wel meer.
Sven geeft al aan voor de wedstrijd met nieuwe banden te starten,vaak gaat het zo dat je de vrije training met een gebruikte banden begint en voor de tijd training gaan er nieuwe op.
Verder rijd Sven ook met weinig banden spanning dat varieerd ook met de weersomstandigheden.
Mark reed met 0.8 bar voor en maximaal 1.0 bar achter mark weegt 30 kilo,maar ook zwaarder coureurs rijden met zeer lage banden spanning.
Op een erg warme dag is het misschien verstandig om met een pmt t40 te gaan rijden,immers het compound van het rubber is iets harder bij de 40
[uitgedrukt in shore]
Mark deed ong.3 wedstrijden en tijdtrainingen met een set pmt t41, ook achter gebruikten we dan een voorband omdat dat bij de junioren veel beter en gemakkelijker stuurt.
Laatst gewijzigd door mark#41 op wo 07 feb 2007, 16:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
kleine_duivel
- spammer
- Lg tweewielers
- Moderator

- Contacteer:
Re: hoe lang gaan pmt t41 mee
Hoezo stuurt dat alleen bij de junioren beter ?mark#41 schreef: ook achter gebruikten we dan een voorband omdat dat bij de junioren veel beter en gemakkelijker stuurt.
*Lg*
'The eye in the Sky'
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
Bekijk ook de website
[url=http://www.freewebs.com/lgtweewielers]www.Lgtweewielers.tk[/url]
- mark#41
- forum gebruiker
- Contacteer:
Junioren a/b zijn natuurlijk kleiner, minder sterk en minder zwaar,voor de senioren is het probleem niet echt aanwezig ,immers zij hebben meer kiloos mee te slepen waardoor de achterband meer vervormd en meer vermogen dus de achterband krijgt veel meer te verduren,als je dan nog een voorband achter gebruikt krijgt een kleiner oppervlak rubber [band is smaller ] dezelfde krachten te verwerken en zal warmer worden en veel sneller slijten.Te warm en je merkt direct dat de band zgn. gaat smeren,wel grip maar niet echt een stabiel gevoel.