poeldijk 11.3.07

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

rob polini
forum gebruiker

poeldijk 11.3.07

Bericht door rob polini »

Hallo weer even een kort verslagje,mooi weer ja dat is waar was binnen toch wel te merken iets beter van temp als anders,weer lekker kunnen rijden half elf begonnen tot elf en toen even een klein toespraakje van marcodep(BEDANKT DAAR VOOR) DAT GING OVER DE REGELS BIJ VAN DER ENDE en toen mochten we van de gtote smurfin weer gaan rijden,en moet zeggen in twee groepen rijden heeft toch zijn voordelen,voor de nicotine verslaafde weer een reden om even te gaan roken en voor degene die graag eten(steven)ook weer even een gelegenheid om te gaan eten,met de race van de beginnelingen met rollende start ging het ven mis want na twee ronden gingen er een paar onderuit,gelukkig alleen materiale schade,na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas met water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen,maar goed het was weer schoon dus de herstart kon beginnen,weer met de oude snake voorop ivm de rollende start,toen kregen we de kannonnen nauw die start ging vlot zeg bij de tweede rode lamp was dat gespuis al weg,mich,paulo,angelys,chrisje,diangelo,mario,en wie zat daar achter ja hoor snakie,nauw die moest aanpoten hoor met dat oude lijf,maar om het kort te houden ben toch nog vierde geworden :lol: zo dat was het weer voorvandaag;ik wil in iedergeval de jongeminibikers volgend week zaterdag veel geluk wensen en hopelijk droog weer ze gaan stadskanaal ivm nmc jongens zet hem op,ik kan wel zeggen dat het de jongens van poeldijk zijn;bo,camillo.diangelo,nicky,paulo en als ik iemand vergeten ben sorry veel succes van de rijders van poeldijk :P groeten de snake
Laatst gewijzigd door rob polini op zo 11 mar 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

ja het was een leuke dag zelf drie keer gereden en me bezig gehouden met de dingen op en rond de baan. maar het was een leuke dag .
maaar vandaag heb ik in ieder geval gezien dat mijn bike weer is gemaakt door een mechanieker van poeldijk... (mario de .b.o.s.kabouter)

heren bedankt voor de lach en voor de kleintjes ik hoop dat de traan weer weg is.. er zijn een paar lelijke valpartijen geweest maar zonder letsel

succes van de week en tot volgende week

groeten marco

p.s. vergeet de zeiltjes niet voor onder de bike's
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

Ja, het was weer een lekkere dag. Het rijden ging niet heel erg lekker, denk dat kwam door een te groot achtertandwiel, moest er echt aan wennen. Die gaat er dus weer vanaf :evil:

De race begon lekker tot ik er toch weer een aantal voorbij zag komen :?

De volgende x gaat echt de deur op slot :twisted:

En verder alles goed geregeld!!! Bedankt mensen!!
Daantjuh#36
forum gebruiker

Bericht door Daantjuh#36 »

Had ook een slechte dag
Bike liep slecht er moet een kleiner sproeiertje in dat ga ik morgen even doen en hopen dat hij het volgende week weer goed doet :roll:
Laatst gewijzigd door Daantjuh#36 op zo 11 mar 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
rob polini
forum gebruiker

AngelEyes schreef:Ja, het was weer een lekkere dag. Het rijden ging niet heel erg lekker, denk dat kwam door een te groot achtertandwiel, moest er echt aan wennen. Die gaat er dus weer vanaf :evil:

De race begon lekker tot ik er toch weer een aantal voorbij zag komen :?

De volgende x gaat echt de deur op slot :twisted:

En verder alles goed geregeld!!! Bedankt mensen!!
sorry angeleyes :(
chineesefood
forum gebruiker
Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t

Bericht door chineesefood »

Was voor mij ook een slechte dag :x Heb geen meter kunnen rijden :cry: Dacht dat ik een vastloper had, maar eenmaal thuis bleek me vliegwiel aan te lopen :P Heb me gelukkig nog wel een beetje nuttig gemaakt om nog ff met die vlaggen te zwaaien :P Ook wel leuk :shock: :P :P Toch niet voor nix naar poeldijk gekomen :P
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas mat water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen
:-k uhmmm Rob beetje erotische getint :wink:

Geintje...

Het was weer beregezellig, en op alle hoeken vd baan stond wel een geel hesje met een vlag gewoon superrrrr

Bo weer even kunnen ruiken en rijden op een pasini 4takt, hij vond het weer geweldig alleen was de midi toch iets te groot voor hem.
Ik denk dat ik bijna niet meer onderuit kom om te gaan sparen voor zo'n brulijzer :lol: en ben geloof ik niet de enige want Rob (vader van Camilo) is er ook helemaal weg van. maar voorlopig staan deze boys met hun blata's aan de startlijn.
Nog een weekje en het gaat beginnen voor onze boys, ze en we hebben er zin in.

Groeten
Laatst gewijzigd door DiStefano op zo 11 mar 2007, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
paulo
forum gebruiker

Bericht door paulo »

het was voor mij een heel leuk dag :wink: het ging heel goed ben 3 geworden dus best trots :twisted: nouw rob waar bleef je
eey rop je ben geen 4 geworden je bent je bent 5 geworden want diangelys reed achter me maar dat maak niet uit het maak uit dat we een leuke dag hebben gehad :wink:
martini mr-r
08/sen open
rob polini
forum gebruiker

paulo schreef:het was voor mij een heel leuk dag :wink: het ging heel goed ben 3 geworden dus best trots :twisted: nouw rob waar bleef je
eey rop je ben geen 4 geworden je bent je bent 5 geworden want diangelys reed achter me maar dat maak niet uit het maak uit dat we een leuke dag hebben gehad :wink:
je heb niet alleen een leuke dag gehad maar ook een gelukkige dag anders had je nooit derde geworden hahahahahaha geintje;snakie :twisted:
#Jordy Rossi#
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door #Jordy Rossi# »

ja was leuk dagje :twisted:
allen niet gereden op mn elite 8) :x

maare

ik ree achteraan achter AE-rob-chris en toen had rob chrisje ingehaald en ging ik even later ook AE voorbij dus ik snap het verhaal niet meer of ging hij de pits in :lol:

Jr
DSF-Patrick schreef:

Ik burn op mijn velg!
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Re: poeldijk 11.3.07

Bericht door fleur »

rob polini schreef:na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas met water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen,
Rob, wat is het verschil dan? :-k smaak ???, sorry ik ben maar een "dom blondje"... maaaaaaaaaaaar ik heb wel op mijn knieen zitten schoonmaken, wat het ook was ....

wilma :wink:
marcodep
forum gebruiker

Bericht door marcodep »

op de knieen ik stond in de buurt maar voelde niks... ik bedoel ik zag het niet
fleur
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door fleur »

marcodep schreef:op de knieen ik stond in de buurt maar voelde niks... ik bedoel ik zag het niet
#-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o #-o
[-X
AngelEyes

Bericht door AngelEyes »

marcodep schreef:op de knieen ik stond in de buurt maar voelde niks... ik bedoel ik zag het niet
:lol:
PENFAST
forum gebruiker

Bericht door PENFAST »

hehehehehe
het was mijn rotzooi :lol: maar kwam wel uitde bike :roll: :lol:
GRC RR: http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=296852#296852
Plaats reactie