poeldijk 11.3.07
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
rob polini
- forum gebruiker
poeldijk 11.3.07
Hallo weer even een kort verslagje,mooi weer ja dat is waar was binnen toch wel te merken iets beter van temp als anders,weer lekker kunnen rijden half elf begonnen tot elf en toen even een klein toespraakje van marcodep(BEDANKT DAAR VOOR) DAT GING OVER DE REGELS BIJ VAN DER ENDE en toen mochten we van de gtote smurfin weer gaan rijden,en moet zeggen in twee groepen rijden heeft toch zijn voordelen,voor de nicotine verslaafde weer een reden om even te gaan roken en voor degene die graag eten(steven)ook weer even een gelegenheid om te gaan eten,met de race van de beginnelingen met rollende start ging het ven mis want na twee ronden gingen er een paar onderuit,gelukkig alleen materiale schade,na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas met water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen,maar goed het was weer schoon dus de herstart kon beginnen,weer met de oude snake voorop ivm de rollende start,toen kregen we de kannonnen nauw die start ging vlot zeg bij de tweede rode lamp was dat gespuis al weg,mich,paulo,angelys,chrisje,diangelo,mario,en wie zat daar achter ja hoor snakie,nauw die moest aanpoten hoor met dat oude lijf,maar om het kort te houden ben toch nog vierde geworden
zo dat was het weer voorvandaag;ik wil in iedergeval de jongeminibikers volgend week zaterdag veel geluk wensen en hopelijk droog weer ze gaan stadskanaal ivm nmc jongens zet hem op,ik kan wel zeggen dat het de jongens van poeldijk zijn;bo,camillo.diangelo,nicky,paulo en als ik iemand vergeten ben sorry veel succes van de rijders van poeldijk
groeten de snake
Laatst gewijzigd door rob polini op zo 11 mar 2007, 21:13, 1 keer totaal gewijzigd.
GRC RR ZWART..........5 poorter bizeta,hydr remmen.....
ja het was een leuke dag zelf drie keer gereden en me bezig gehouden met de dingen op en rond de baan. maar het was een leuke dag .
maaar vandaag heb ik in ieder geval gezien dat mijn bike weer is gemaakt door een mechanieker van poeldijk... (mario de .b.o.s.kabouter)
heren bedankt voor de lach en voor de kleintjes ik hoop dat de traan weer weg is.. er zijn een paar lelijke valpartijen geweest maar zonder letsel
succes van de week en tot volgende week
groeten marco
p.s. vergeet de zeiltjes niet voor onder de bike's
maaar vandaag heb ik in ieder geval gezien dat mijn bike weer is gemaakt door een mechanieker van poeldijk... (mario de .b.o.s.kabouter)
heren bedankt voor de lach en voor de kleintjes ik hoop dat de traan weer weg is.. er zijn een paar lelijke valpartijen geweest maar zonder letsel
succes van de week en tot volgende week
groeten marco
p.s. vergeet de zeiltjes niet voor onder de bike's
-
AngelEyes
Ja, het was weer een lekkere dag. Het rijden ging niet heel erg lekker, denk dat kwam door een te groot achtertandwiel, moest er echt aan wennen. Die gaat er dus weer vanaf
De race begon lekker tot ik er toch weer een aantal voorbij zag komen
De volgende x gaat echt de deur op slot
En verder alles goed geregeld!!! Bedankt mensen!!
De race begon lekker tot ik er toch weer een aantal voorbij zag komen
De volgende x gaat echt de deur op slot
- Daantjuh#36
- forum gebruiker
Had ook een slechte dag
Bike liep slecht er moet een kleiner sproeiertje in dat ga ik morgen even doen en hopen dat hij het volgende week weer goed doet
Bike liep slecht er moet een kleiner sproeiertje in dat ga ik morgen even doen en hopen dat hij het volgende week weer goed doet
Laatst gewijzigd door Daantjuh#36 op zo 11 mar 2007, 20:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Pasini Midi Bizeta 40cc 5p.
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
[img]http://i125.photobucket.com/albums/p77/hayabusa1234/PasiniMPR.gif[/img]
-
rob polini
- forum gebruiker
sorry angeleyesAngelEyes schreef:Ja, het was weer een lekkere dag. Het rijden ging niet heel erg lekker, denk dat kwam door een te groot achtertandwiel, moest er echt aan wennen. Die gaat er dus weer vanaf![]()
De race begon lekker tot ik er toch weer een aantal voorbij zag komen![]()
De volgende x gaat echt de deur op slot![]()
- chineesefood
- forum gebruiker
- Minibike:: Grc RRz11 Bzm 4t
Was voor mij ook een slechte dag
Heb geen meter kunnen rijden
Dacht dat ik een vastloper had, maar eenmaal thuis bleek me vliegwiel aan te lopen
Heb me gelukkig nog wel een beetje nuttig gemaakt om nog ff met die vlaggen te zwaaien
Ook wel leuk
Toch niet voor nix naar poeldijk gekomen 
GRC RRz 4T 90cc BZM
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
Mhz Cayman 26cc QD
Fg Baja 26cc zenoah
Blade McPx
na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas mat water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen
Geintje...
Het was weer beregezellig, en op alle hoeken vd baan stond wel een geel hesje met een vlag gewoon superrrrr
Bo weer even kunnen ruiken en rijden op een pasini 4takt, hij vond het weer geweldig alleen was de midi toch iets te groot voor hem.
Ik denk dat ik bijna niet meer onderuit kom om te gaan sparen voor zo'n brulijzer
Nog een weekje en het gaat beginnen voor onze boys, ze en we hebben er zin in.
Groeten
Laatst gewijzigd door DiStefano op zo 11 mar 2007, 21:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Steven
-
rob polini
- forum gebruiker
je heb niet alleen een leuke dag gehad maar ook een gelukkige dag anders had je nooit derde geworden hahahahahaha geintje;snakiepaulo schreef:het was voor mij een heel leuk daghet ging heel goed ben 3 geworden dus best trots
nouw rob waar bleef je
eey rop je ben geen 4 geworden je bent je bent 5 geworden want diangelys reed achter me maar dat maak niet uit het maak uit dat we een leuke dag hebben gehad
- #Jordy Rossi#
- forum gebruiker
- Contacteer:
-
fleur
- forum gebruiker
- Contacteer:
Re: poeldijk 11.3.07
Rob, wat is het verschil dan?rob polini schreef:na die valpartij lag er allemaal witte vloeistof op de baan en er moesten er een paar op de knieen om het schoon te maken.maar wilma dacht dat het booroliewas met water,maar volgens steven was het kwijl van oudere mannen,
wilma
-
AngelEyes