aangezien er nog geen verslag is..zal ik maar een klein verslag posten voor mensen.
tevens wil ik gelijk vragen hoe het met de persoon is die afgevoerd werd in de ambulance??
ik vond het weekend zeer leuk aangezien we met 5 man in een bungalow verbleven.
vrijdag aangekomen rond 6uur geloof ik en toen gegeten.
na het eten zijn we naar het circuit gereden(poep afstand) en hebben het frame van de tent opgezet.
de volgende ochtend om 7uur opgestaan en na ons klaargemaakt te hebben richting het circuit gegaan.
lekker gereden en met wat klein sleutelwerk de dag doorgekomen.
de volgende dag liep de bike echter nog niet naar wens want op het rechte stuk kwam hij niet goed op gang.
ipv 90 naar 88 als sproeier gegaan en het ging al beter.
vervolgens wilde ik naar 86 en maar aangezien ik deze niet bij had werd het lenen bij hank.
deze gaf echter 96/98 mee en in de haast heb ik er zelf niet meer naar gekeken.
de 1e manche dus niet kunnen rijden want het liep voor geen meter.
vervolgens waaide de partytent nog in puin en deze maar afgebroken.
waarnaar het logisch 5minuten later begint te regenen!!
gelukkig was dit heel kortstondig en niet van hevige klasse.
de slicks bleven er dus op voor de 2e manche en we konden gelukkig nog rijden na het ongeval waar de ambulance bij te pas moest komen(op zwolle was het helaas anders:))
aangezien de bike voor geen meter liep werd ik op het rechte stuk al ingehaald door richard..
in het bochtenwerk kon ik hem vervolgens weer pakken en we hadden best een spannend gevecht!
het grappige was dat het wel om de 1na laatste plaats ging maar dat boeit mij verder niet
vervolgens op een 6 meter oid gewonnen en 7puntjes gepakt..niet veel maar alle beetjes helpen ook!
het boeltje afgebroken en op het gemakje gedouched etc.
na het eten vertrokken richting het thuisfront en lekker door kunnen rijden zodat we om 10 voor 10 thuis aankwamen.
ik hoop dat er leuke foto's geschoten zijn...ik zag in ieder geval zat mensen foto's nemen.
heeft barry's ''bekervoordebestefotograaf'' een extra boost gegeven??
groeten
erwin
nr. 48 zb water