Minibike en ouders

Technische vragen in het algemeen. -Technical questions in general

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

destination

Minibike en ouders

Bericht door destination »

Beste mensen,

toen ik aan mijn ouders vroeg of ik een minibike mocht hadden ze een instelling van : het is jou geld. Ik dus blij en heb heel de week over minibikes op fora en op websites gelezen. Nu had ik gisteravond een gesprek en nu mag het dus niet meer en ik ben echt boos.. Wat kan ik het beste doen om ervoor te zorgen dat het wel mag?
Bertus
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Bertus »

je moet ze een keertje meenemen naar een wedstrijd of demo :wink:
Dan vinden ze het vast een hele leuke sport, maar zolang je hem maar niet op de openbare weg gebruikt he :wink:
jeffrey-mijnheer
forum gebruiker

Bericht door jeffrey-mijnheer »

Ik ben het met Bertus eens :wink: en je moet gewoon egt goed slijmen, deed ik ook. Vet aardig enzo doen, tafel dekken etc etc Jwt

gr jeffrey
14 mm race caburateur
race koppeling
velgen zwart gespoten
carbon membraam
NGK bougie
schroefje

Re: Minibike en ouders

Bericht door schroefje »

destination schreef:Beste mensen,

toen ik aan mijn ouders vroeg of ik een minibike mocht hadden ze een instelling van : het is jou geld. Ik dus blij en heb heel de week over minibikes op fora en op websites gelezen. Nu had ik gisteravond een gesprek en nu mag het dus niet meer en ik ben echt boos.. Wat kan ik het beste doen om ervoor te zorgen dat het wel mag?

Vraag aan je ouders waarom het niet mag en als ze zeggen dat het gevaarlijk oid is gewoon meenemen naar een wedstrijd of demo.....
Blata_B1_Replica

Bericht door Blata_B1_Replica »

Pfoe heb ik ook vaak gehad, met dieren vooral maar ook met mijn minibike. Gewoon écht laten merken hoe graag je het wilt en ook laten merken dat je er verantwoordelijk mee om kan gaan, bijvoorbeeld door ze mee te nemen naar een race zoals eerder gezegd :)
destination

nou kijk het gaat om een minicrossertje 49cc tweedehands voor 100 euro.

- Het geld heb ik wel
- Ik wil er gewoon aan sleutelen omdat ik dat echt leuk vind.
- Als ik vraag waarom het niet mag zeggen ze:

- Waarschijnlijk rijd je er een maand op en dan staat hij in de schuur.
Dit is absoluut niet waar en dat heb ik ook laten blijken
- Ik wil zo'n ding hier niet
Waarom ze dit zeggen weet ik echt niet.
- De helm is duurder dan dat ding
Dan koop ik m tweedehands

En nog willen ze niet toegeven en ik ben echt bedroefd want ik wil er echt heel graag eentje, en ik zou er echt bijna alles voor doen. Maar niets helpt, denk ik.
anderson

Bericht door anderson »

ik zou voor de polini 911 replica gaan :D (heb ik ook goeie bike)
destination

@ Anderson

heb je het topic wel gelezen :lol:
anderson

Bericht door anderson »

uhh neej :P
destination

ik heb net weer met mn ouders gepraat.. en nu mag ik nog geen minibike maar wel een brommer..

Nu heb ik uitgelegd dat een minibike eigenlijk hetzelfde is als een brommer.. maar alleen met een kleiner frame..

Ook het volgende:

ik mag op MINICROSS :D:D want daar word alles heel goed uitgelegd enzoo volgens mn pa.. EN dan zegt ie dat zo'n ding veel te gevaarlijk is ook als je beschreming draagt.. maar bij minicross niet ofzoo echt mongolen.. nog maar even afwachten
Laatst gewijzigd door destination op zo 20 mei 2007, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Remon
forum gebruiker

Bericht door Remon »

Dat eerst woord volgende keer weg laten.

bespaart je weer gezeur.

ik mocht er ook heel lang niet 1.. dat wete sommige hier

maar nu heb ik er 1

want ik zei ik wil later motor techniek etc. doen n toen hadden ze er maar over nagedacht en mocht had

en ik was naar nijverdal met ze geweest

verder zeuren en internet en plaatjes laten zien.

gr remon
destination

Hmm.. mijn laatste kans is om op de kermis eentje te winnen :P .. Ga het wel proberen!
Kefien#17
forum gebruiker

Bericht door Kefien#17 »

in begin dachten ze ook wa moet jij nu met zoon ding ( me vader vind race moters te gek dus zag mijn er al op rijden :lol: ) dus iedere keer zeggen das leuk en begon minibikes als achtergrond van de pc zetten en ze werd er gek van en toen zeiden als je het zo graag weld dan halen we er wel een :wink:

zo was het bij mijn

edit : ik heb nu al 5 minibikes gehat dus ze vinden het een leuke hobby/sport :wink:

gr kevin
Pocketje

Bericht door Pocketje »

ik mocht ggwn meteen ene hebben omdat wij altijd naar het circuit gaan kijke enz :P en mn pa had zelf moto dus zat het allemaal in de pocket :lol:
robin_blata_b1_racer
forum gebruiker

Bericht door robin_blata_b1_racer »

nou kijk mijn vader is coureur en rijd vaak op circuit park zandvoord maar eerst mocht ik er geen een toen zij ik ja ik vind het racen wel gaaf maar als je bijv. pauze hebt of je teammaat is aan het rijden heb ik niks te doen!!
vervolgens dacht hij erover na en zij neej!!
toen deed ik heel lief en zette indrd plaatjes op mijn computer, tot ik me rapport kreeg het waren echt goeie cijvers en ik zou makkelijk naar havo 3 kunnen en toen vroeg ik aan mijn vader en moeder: mam pap ik doe zo hard me best op school en ik wil ook vaak met papa mee naar het circuit alleen soms is daar niks te doen dus mag ik een minibike??
en ze konden gewoon geen nee zeggen en ze zijden toen ja!!!
alleen je moet wel de moed verzamelen om erover te praten.
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0

poeldijk: 1.10.024
Plaats reactie