Minibike en ouders
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
-
destination
Minibike en ouders
Beste mensen,
toen ik aan mijn ouders vroeg of ik een minibike mocht hadden ze een instelling van : het is jou geld. Ik dus blij en heb heel de week over minibikes op fora en op websites gelezen. Nu had ik gisteravond een gesprek en nu mag het dus niet meer en ik ben echt boos.. Wat kan ik het beste doen om ervoor te zorgen dat het wel mag?
toen ik aan mijn ouders vroeg of ik een minibike mocht hadden ze een instelling van : het is jou geld. Ik dus blij en heb heel de week over minibikes op fora en op websites gelezen. Nu had ik gisteravond een gesprek en nu mag het dus niet meer en ik ben echt boos.. Wat kan ik het beste doen om ervoor te zorgen dat het wel mag?
- jeffrey-mijnheer
- forum gebruiker
-
schroefje
Re: Minibike en ouders
destination schreef:Beste mensen,
Vraag aan je ouders waarom het niet mag en als ze zeggen dat het gevaarlijk oid is gewoon meenemen naar een wedstrijd of demo.....
-
Blata_B1_Replica
-
destination
nou kijk het gaat om een minicrossertje 49cc tweedehands voor 100 euro.
- Het geld heb ik wel
- Ik wil er gewoon aan sleutelen omdat ik dat echt leuk vind.
- Als ik vraag waarom het niet mag zeggen ze:
- Waarschijnlijk rijd je er een maand op en dan staat hij in de schuur.
Dit is absoluut niet waar en dat heb ik ook laten blijken
- Ik wil zo'n ding hier niet
Waarom ze dit zeggen weet ik echt niet.
- De helm is duurder dan dat ding
Dan koop ik m tweedehands
En nog willen ze niet toegeven en ik ben echt bedroefd want ik wil er echt heel graag eentje, en ik zou er echt bijna alles voor doen. Maar niets helpt, denk ik.
- Het geld heb ik wel
- Ik wil er gewoon aan sleutelen omdat ik dat echt leuk vind.
- Als ik vraag waarom het niet mag zeggen ze:
- Waarschijnlijk rijd je er een maand op en dan staat hij in de schuur.
Dit is absoluut niet waar en dat heb ik ook laten blijken
- Ik wil zo'n ding hier niet
Waarom ze dit zeggen weet ik echt niet.
- De helm is duurder dan dat ding
Dan koop ik m tweedehands
En nog willen ze niet toegeven en ik ben echt bedroefd want ik wil er echt heel graag eentje, en ik zou er echt bijna alles voor doen. Maar niets helpt, denk ik.
-
destination
ik heb net weer met mn ouders gepraat.. en nu mag ik nog geen minibike maar wel een brommer..
Nu heb ik uitgelegd dat een minibike eigenlijk hetzelfde is als een brommer.. maar alleen met een kleiner frame..
Ook het volgende:
ik mag op MINICROSS
:D want daar word alles heel goed uitgelegd enzoo volgens mn pa.. EN dan zegt ie dat zo'n ding veel te gevaarlijk is ook als je beschreming draagt.. maar bij minicross niet ofzoo echt mongolen.. nog maar even afwachten
Nu heb ik uitgelegd dat een minibike eigenlijk hetzelfde is als een brommer.. maar alleen met een kleiner frame..
Ook het volgende:
ik mag op MINICROSS
Laatst gewijzigd door destination op zo 20 mei 2007, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat eerst woord volgende keer weg laten.
bespaart je weer gezeur.
ik mocht er ook heel lang niet 1.. dat wete sommige hier
maar nu heb ik er 1
want ik zei ik wil later motor techniek etc. doen n toen hadden ze er maar over nagedacht en mocht had
en ik was naar nijverdal met ze geweest
verder zeuren en internet en plaatjes laten zien.
gr remon
bespaart je weer gezeur.
ik mocht er ook heel lang niet 1.. dat wete sommige hier
maar nu heb ik er 1
want ik zei ik wil later motor techniek etc. doen n toen hadden ze er maar over nagedacht en mocht had
en ik was naar nijverdal met ze geweest
verder zeuren en internet en plaatjes laten zien.
gr remon
-
destination
in begin dachten ze ook wa moet jij nu met zoon ding ( me vader vind race moters te gek dus zag mijn er al op rijden
) dus iedere keer zeggen das leuk en begon minibikes als achtergrond van de pc zetten en ze werd er gek van en toen zeiden als je het zo graag weld dan halen we er wel een
zo was het bij mijn
edit : ik heb nu al 5 minibikes gehat dus ze vinden het een leuke hobby/sport
gr kevin
zo was het bij mijn
edit : ik heb nu al 5 minibikes gehat dus ze vinden het een leuke hobby/sport
gr kevin
-
Pocketje
- robin_blata_b1_racer
- forum gebruiker
nou kijk mijn vader is coureur en rijd vaak op circuit park zandvoord maar eerst mocht ik er geen een toen zij ik ja ik vind het racen wel gaaf maar als je bijv. pauze hebt of je teammaat is aan het rijden heb ik niks te doen!!
vervolgens dacht hij erover na en zij neej!!
toen deed ik heel lief en zette indrd plaatjes op mijn computer, tot ik me rapport kreeg het waren echt goeie cijvers en ik zou makkelijk naar havo 3 kunnen en toen vroeg ik aan mijn vader en moeder: mam pap ik doe zo hard me best op school en ik wil ook vaak met papa mee naar het circuit alleen soms is daar niks te doen dus mag ik een minibike??
en ze konden gewoon geen nee zeggen en ze zijden toen ja!!!
alleen je moet wel de moed verzamelen om erover te praten.
vervolgens dacht hij erover na en zij neej!!
toen deed ik heel lief en zette indrd plaatjes op mijn computer, tot ik me rapport kreeg het waren echt goeie cijvers en ik zou makkelijk naar havo 3 kunnen en toen vroeg ik aan mijn vader en moeder: mam pap ik doe zo hard me best op school en ik wil ook vaak met papa mee naar het circuit alleen soms is daar niks te doen dus mag ik een minibike??
en ze konden gewoon geen nee zeggen en ze zijden toen ja!!!
alleen je moet wel de moed verzamelen om erover te praten.
[img]http://img396.imageshack.us/img396/4803/robinblatab1onderschriflv1.jpg[/img]
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024
me blata! staat nu ook tekoop! http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?t=22332&postdays=0&postorder=asc&start=0
poeldijk: 1.10.024