NMC stadskanaal

Verslagen over gehouden of te houden races

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

Plaats reactie
kleine_duivel
spammer

NMC stadskanaal

Bericht door kleine_duivel »

hoihoi,

iedereen leuke dag gehad?.

ikzelf vond het een prima afsluiter van het jaar.

de vrije training en kwalificatie gingen belabberd, maar met 2x een 10e plek in de race's had ik niet echt te klagen (rijd met je verstand, niet met je hand :roll: )

ook leuk was dat er na de wedstrijden nog even gereden kon worden.
een mooie gelegenheid om eens op een andere motorfiets te stappen!.

zo ben ik op een blata b1 victory kit 2 van kuster gestapt om daar eens een tijdje mee te rijden.

pfoe...wat een verschil :o

die dingen lopen écht hard en het stuurgedrag met kit frame is totaal niet te vergelijken met een standaard b1 frame.
verheug me er al op om er volgend jaar zelf 1 te hebben :)
Tim.
*HANK*
forum gebruiker

Bericht door *HANK* »

Hallo

Zo ook weer terug van een daagje knallen in Vledderveen.

Eindelijk ging het eens een keer goed :lol: .

De vrije traning begonnen met een 3e tijd, kwalificatie 1e :?:
Dat zag er goed uit voor de wedstrijd, bij de start van de 1e manche 2 plekjes verloren met op kop Henry en Ed als 2e, alleen Edje kwam ten val en reed ik 2e wat ik kon vasthouden tot het einde.
2e manche vertrokken van de 2e plek ook hier bij de start weer 2 plekjes verloren, maar na een paar bochten viel Antony en lag ik op de 3e plaats, Roel won de 2e manche Henry werdt 2e en ik 3e.

Dag totaal : 1e Roel 2e: Henry 3e Hank

Door het goede rijden van Henry heeft hij nog net de 3e plaats i het kampioenschap weten te behalen.

Dus het was voor mijn een zeer goede dag, eindelijk liep het eens lekker.

Tevens moest in de Puch cup nog de kampioen bepaald worden, Ik heb de 1e manch gezien en het zag er goed uit voor boertje.
Alleen moest ik gelijk weg na de 2e manch en heb dus niet de uitslag van de 2e manch meegekregen.

Dus wie is er kampioen in de Puch cup geworden?

Na de 2e manch van de zelfbouw water is er nog even door div rijders een rookgordijn van verbrand rubber gemaakt :lol: :lol:
Ik neem aan dat hiervan nog wel een aantal mooie foto's zijn gemaak.

Tevens is onze huis fotograve nog beloond voor haar mooie werk het afgelopen seizoen.
Er waren div foto's ingezonden en daaruit is de mooiste foto gekozen.
En die is gemaakt door Sissi, door het Wassing ZPF team was een mooie beker ter beschikking gesteld.
Bij deze Sissi gefeliciteerd hiermee, en namens ons allen bedankt voor je mooie bijdrage aan de minibike sport.
Gr HK Racing.

NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!
DiStefano
forum gebruiker

Bericht door DiStefano »

Ook voor Bo zit zijn eerste seizoen NMC erop en ik ben dik tevreden hoe hij zich dit jaar staande heeft kunnen houden tussen de jongens en heeft laten zien dat hij zeker zijn mannetje kan staan.
Als nieuwkomer en manneke van net 8jr keek hij erg tegen de andere jongens op maar als snel bleek dat het een leuke kidsclub is en eenmaal de helm op dan zijn het echte raceconcurenten maar daarna is het weer spelen en dollen met elkaar en zo hoort het volgens mij ook.
Bo heeft het seizoen dan ook op een nette manier afgesloten door naast Jordi en Leon als 3e op het podium te staan :D

Afbeelding
Afbeelding

Zelf heb ik een hoop geleerd en gezien het afgelopen seizoen, en ben er ook achter gekomen dat er gewoon het 1 en ander niet geheel klopt, en dat er regels zijn is alleen maar heel goed en als je je daar niet aan houd is het ook heel normaal dat er een sanctie op volgt, maar... niet bij het ene kind wel toepassen en bij de andere niet, en op een tiende van een pk teveel hebben in de kwalificatie dan te horen krijgen "je zoon komt niet meer aan de start" dan kan het wel eens verkeerd vallen voor mij.
en het mooie van die mooie testbank is dat ik dan gisteren met de zelfde set up... 8 tiende ...lager zit en een uur later weer de bank op moest (en wederom niks te hebben veranderd) ik weer een halve pk meer had ... nou je kan me veel wijs maken over weersomstandigheden maar een halve pk in bijna het zelfde uur :roll:

We zagen dit jaar hoofdzakelijk als leerjaar en ervaring op doen en in dat opzicht is het geheel super geweest, wat het klassement aan gaat is het jammer dat Bo zo'n dikke 70 punten is misgelopen, dat is even niet anders maar ik weet wel waar hij ongeveer staat en dat er volgend jaar zeker rekening met Bo moet worden gehouden :wink:

Ik hoop dat het nieuwe seizoen toch een hoop dingen gaan veranderen en dat de kids lekker op de baan hun races kunnen rijden.

Groeten
Steven
Janine
forum gebruiker

Bericht door Janine »

Ook voor Bo zit zijn eerste seizoen NMC erop en ik ben dik tevreden hoe hij zich dit jaar staande heeft kunnen houden tussen de jongens en heeft laten zien dat hij zeker zijn mannetje kan staan.
Als nieuwkomer en manneke van net 8jr keek hij erg tegen de andere jongens op maar als snel bleek dat het een leuke kidsclub is en eenmaal de helm op dan zijn het echte raceconcurenten maar daarna is het weer spelen en dollen met elkaar en zo hoort het volgens mij ook.
Bo heeft het seizoen dan ook op een nette manier afgesloten door naast Jordi en Leon als 3e op het podium te staan

Zelf heb ik een hoop geleerd en gezien het afgelopen seizoen, en ben er ook achter gekomen dat er gewoon het 1 en ander niet geheel klopt, en dat er regels zijn is alleen maar heel goed en als je je daar niet aan houd is het ook heel normaal dat er een sanctie op volgt, maar... niet bij het ene kind wel toepassen en bij de andere niet, en op een tiende van een pk teveel hebben in de kwalificatie dan te horen krijgen "je zoon komt niet meer aan de start" dan kan het wel eens verkeerd vallen voor mij.
en het mooie van die mooie testbank is dat ik dan gisteren met de zelfde set up... 8 tiende ...lager zit en een uur later weer de bank op moest (en wederom niks te hebben veranderd) ik weer een halve pk meer had ... nou je kan me veel wijs maken over weersomstandigheden maar een halve pk in bijna het zelfde uur

We zagen dit jaar hoofdzakelijk als leerjaar en ervaring op doen en in dat opzicht is het geheel super geweest, wat het klassement aan gaat is het jammer dat Bo zo'n dikke 70 punten is misgelopen, dat is even niet anders maar ik weet wel waar hij ongeveer staat en dat er volgend jaar zeker rekening met Bo moet worden gehouden

Ik hoop dat het nieuwe seizoen toch een hoop dingen gaan veranderen en dat de kids lekker op de baan hun races kunnen rijden.

Groeten

Bo van harte gefeliciteerd. [-o<

Ik zie je volgend seizoen wel weer wat vaker denk ik :wink:

Janine
DM #86 GP1
racefanaat
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door racefanaat »

Ook voor mij was dit het eerste seizoen. Ondanks vele tegenslagen wel een jaar waarin ik veel geleerd heb.
Maar gisteren na de wedstrijd kwam voor mij een onverwachte verrassing.

Ik mocht van Wim Kuster van Blata Import op een Blata B1 Victory Kit2 gaan rijden. Samen met Joey De Laet en Tim van der Willik (van Blata Import Racing Team) heb ik lekker lang mogen trainen.

Alsof deze motor voor mij gemaakt was haalde ik op deze machine een rondetijd van 27.4. Ook een flinke valpartij samen met Tim bleef mij niet bespaard. Jeetje wat een super motor deze B1 Victory Kit2.

Ik bedank nogmaals Wim Kuster voor deze geweldige ervaring.

groetjes Terrel

Afbeelding
Laatst gewijzigd door racefanaat op ma 08 okt 2007, 20:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Joey #7
forum gebruiker

Bericht door Joey #7 »

Jaa was echt een heel mooi seizoen voor mij!! :)
Ik heb er ook veel van geleerd en heb een mooie 3de plaats behaald
in de senioren A

nou moeten we weer even wachten tot het nieuwe seizoen weer begint
maar nu maar effe weer indoor trainen!!

Groetjeeesss
Joey #7
Joey #7
3e Nk Senioren A *07
5e Nk Senioren Open 40cc *08
ANITA1967
forum gebruiker

VLEDDERVEEN

Bericht door ANITA1967 »

ik heb het heel fijn en leuk gehad
ik ben in mei begonnen in de 0 klasse en ik heb veel geleerd
bij de eerste wedstrijd is er een officieele klacht tegen mijn ingediend
omdat ik de lijnen niet goed deed ( 1e wedstrijd)
wij hebben veel verschillende gezichten in de 0 klasse gezien en vertrekken
als het goed is ga ik volgend jaar naar de junioren B
dat wordt aanpoten (wat zijn die snel) wie niet waagd wie niet wint
maar ik ga in de wintermaanden flink indoor trainen
en volgend jaar gaat mijn broertje ook rijden in de 0 klasse
alleen de laatste wedstrijd waren er 2 jongens met een daglicentie
maar die hoorden eigenlijk niet thuis in de 0 klasse rondjes van 29
en de 0 klasse is toch om te leren lijkt mijn
ik hoop dat ze dat volgend jaar toch anders gaan doen
allemaal de groeten en misschien komen wij elkaar indoor wel weer tegen
:D :D :D :D :D :D :D :D[/img]
Jantjuh #96
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Jantjuh #96 »

Jep, wat een topweekend :) ..

In de vrije training, kwalificatie, 1e race en 2e race de snelste. En ook nog een plaatsje naar boven geschoven in het kampioenschap. Dus toch nog 2e geworden 8) . Het was wel een minder weekend voor mijn teamgenoot Hans, die problemen had met zijn minibike en die na de kwalificatie niet de race mee kon rijden.

Ik wil Raymond (Boertje) feliciteren met zijn kampioenschap en ook Cees (Sleutel) feliciteren met zijn constructeurstitel! :lol:

Tot volgend seizoen!

Afbeelding
[url=http://members.home.nl/jantjuh96][b]www.JaGuToRacing.nl[/b][/url]
[size=75]NK Zelfbouw Lucht 2007: 2e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2008: 1e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2009: 7e plaats
NK Zelfbouw Lucht 2010: 2e plaats (tussenstand)[/size]
Sleutel
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Sleutel »

Jantjuh #96 schreef:Ik wil Raymond (Boertje) feliciteren met zijn kampioenschap en ook Cees (Sleutel) feliciteren met zijn constructeurstitel! :lol:
Dankjewel Jan AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Het ging welliswaar niet van een leien dakje, maar hij heeft het toch gered :D
Het hele jaar nog geen problemen gehad.
En ja hoor, net wanneer je het echt niet gebruiken kan, loopt het kreng voor geen meter :evil:

De hele morgen bezig geweest om hem goed aan de praat te krijgen, maar wou niet echt lukken.
Ontsteking kompleet vernieuwd, carb 3 x overnieuw in elkaar gezet en schoon gemaakt,
bougie + bougie dop vernieuwd, membraan plaatjes vernieuwd en de koppakking vernieuwd.
Dit alles bij elkaar rezulteerde er in dat hij iets beter liep, maar niet volmaakt.
Al met al een hoop gestres maar toch goed gekomen :D

Hierbij wil ik ook iedereen bedanken die ons heeft geholpen met de nodige kennis en onderdelen.
Zonder hen was het misschien niet geluktAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Groeten van een hele blije Sleutel :D :D :D
Wie in bovenstaande tekst fouten vind,... mag ze houden.. !
monique

Bericht door monique »

Bij deze willen wij ook alle kampioenen van het NMC 2007 feliciteren en hopelijk allemaal tot volgend seizoen voor weer een sportief race seizoen
Groetjes De Jong Minibikes Ophemert
Boertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Boertje »

Dank je wel Jantjuh

Het was wel een stress dag zaterdag maar het is allemaal goed gekomen gelukkig. Ik wilde nog iedereen bedanken voor jullie hulp, advies en onderdelen die ik heb mogen lenen om te testen. Alle puch rijders bedankt voor dit mooie seizoen 2007.

Groeten Boertje #01 :lol: :lol:
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
üntiej#21
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door üntiej#21 »

Boertje, "The King Of The Road" 8)

Was een leuke dag, maar pech voor mij.. op 3punten na geen 3e... DRAMATISCHE RACE... de slechtste uit mn seizoen.. maargoed.. Shit happens ;)

Raymond, gefeliciteerd... Knap gereden !

Btw, ik ben zondag in Velp, jullie ook he ? Dan pik ik de hpi ff op.

[img]http://www.wildeman-tweewielers.nl/pics/avater-jeroen.jpg[/img]NMC 2005: 11e | NMC 2006: 5e | NMC 2007: 4e | NMC 2008: 2e | NMC 2009: 1e !
Boertje
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door Boertje »

Dank je Jeroen. Wij komen naar velp. Heb de hpi klaar liggen dus dat komt helemaal goed. Tot zondag :D
[b][color=red]klik hier voor onze site[/color][/b] [size=200][b][url=http://www.ssb-racing.nl]SSB-racing[/url][/b][/size]
Plaats reactie