Hallo
Zo ook weer terug van een daagje knallen in Vledderveen.
Eindelijk ging het eens een keer goed

.
De vrije traning begonnen met een 3e tijd, kwalificatie 1e
Dat zag er goed uit voor de wedstrijd, bij de start van de 1e manche 2 plekjes verloren met op kop Henry en Ed als 2e, alleen Edje kwam ten val en reed ik 2e wat ik kon vasthouden tot het einde.
2e manche vertrokken van de 2e plek ook hier bij de start weer 2 plekjes verloren, maar na een paar bochten viel Antony en lag ik op de 3e plaats, Roel won de 2e manche Henry werdt 2e en ik 3e.
Dag totaal : 1e Roel 2e: Henry
3e Hank
Door het goede rijden van Henry heeft hij nog net de 3e plaats i het kampioenschap weten te behalen.
Dus het was voor mijn een zeer goede dag, eindelijk liep het eens lekker.
Tevens moest in de Puch cup nog de kampioen bepaald worden, Ik heb de 1e manch gezien en het zag er goed uit voor boertje.
Alleen moest ik gelijk weg na de 2e manch en heb dus niet de uitslag van de 2e manch meegekregen.
Dus wie is er kampioen in de Puch cup geworden?
Na de 2e manch van de zelfbouw water is er nog even door div rijders een rookgordijn van verbrand rubber gemaakt
Ik neem aan dat hiervan nog wel een aantal mooie foto's zijn gemaak.
Tevens is onze huis fotograve nog beloond voor haar mooie werk het afgelopen seizoen.
Er waren div foto's ingezonden en daaruit is de mooiste foto gekozen.
En die is gemaakt door
Sissi, door het Wassing ZPF team was een mooie beker ter beschikking gesteld.
Bij deze Sissi gefeliciteerd hiermee, en namens ons allen bedankt voor je mooie bijdrage aan de minibike sport.
Gr HK Racing.
NK 2006 5e geworden.
NK 2007 9e geworden.
NK 2008 Bike overgedragen aan Patricia en 6e geworden.
NK 2009 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!
NK 2010 rijder Patricia Kampioen Zelfbouw water!!!!!!!!
NK 2011 rijder Patricia 3e geworden!!!!!!!!