ik denk vastgelopen SPOEDVRAAGJE

Fabrieks bikes gerelateerde vragen - Factory bikes related questions

Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab

maarten mannaerts

Bericht door maarten mannaerts »

ah oei :oops: wat zijn dan je krukaslagers ????
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

Lol..
Die zitten daar achter.

En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Als ik mod was geweest waren er al een aantal waarschuwingen de deur uit gegaan, wegens het niet gebruiken van hoofdletters en leestekens!
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
Patrick
Site Admin
Site Admin

Bericht door Patrick »

jordy 15 schreef:Lol..
Die zitten daar achter.

En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Als ik mod was geweest waren er al een aantal waarschuwingen de deur uit gegaan, wegens het niet gebruiken van hoofdletters en leestekens!
Daarom ben JIJ denk ik ook geen mod.

Je lager zit achter de kering op de foto hier boven.

grt patrick
maarten mannaerts

thanks . en ben jij leraar ofzo die kakken daar ook over :wink:
rkpdude
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door rkpdude »

jordy 15 schreef:En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Het is alleen om gewoon begrijpbaar over te komen. Als je alles aan elkaar zet dan wordt het onoverzichtelijk.

En belangrijker nog, je komt over als een laag ontwikkeld persoon, oftewel, niet zoon slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beandwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden, en andwoord op je vraag wilt hebben. lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.

Maar verder zeg ik er niks meer over, want anders krijg ik op me kop van de mode ridders...........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..:shock:
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
jordy 15
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door jordy 15 »

rkpdude schreef:
jordy 15 schreef:En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Het is alleen om gewoon begrijpbaar over te komen. Als je alles aan elkaar zet dan wordt het onoverzichtelijk.

En belangrijker nog: Je komt over als een laag ontwikkeld persoon. Oftewel; niet zo'n slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beanTwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden en anTwoord op je vraag wilt hebben; lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.

Maar verder zeg ik er niks meer over, want anders krijg ik op me kop van de mode ridders...........
Precies Roel 8)
Ik hou niet van mensen die hun zin nooit af...

http://www.jlminibikeracing.nl
molekuul
forum gebruiker
Contacteer:

Bericht door molekuul »

jordy 15 schreef:
rkpdude schreef:

En belangrijker nog: Je komt over als een laag ontwikkeld persoon. Oftewel; niet zo'n slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beanTwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden en anTwoord op je vraag wilt hebben; lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.

Precies Roel 8)
:lol: Ik weet dat ik er zelf ook niet goed in ben, dus houd ik het nou maar kort
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
maarten mannaerts

Ik weet niet rkpdude , maar antwoord is nog altijd met een t bij de ant en niet andwoord :lol: . Wil je mij dan toch verbeteren . ik vindt de hoofletters toch al wel geslaagd bij jouw .
maarten mannaerts

Ah jordy heeft ze allemaal eruit gehaald de taalfouten , nja zo zie je maar als je mensen verbeterd :wink:
bekfire
forum gebruiker

Bericht door bekfire »

haha. en ik maar denken dat men hier serieus bezig was met echte problemen op te lossen.

ik heb ook een keer een tractor geluid mee gemaakt uit mijn bike. dit kwam doordat het small en big-end lager bijden kapot was... hierdoor komt de zuiger steeds achteraan wat het geluid veroorzaakte.

wat ik dus zou doen is ff het blokje openschroeven. kan nooit kwaad.

grt. marco
kit replica!
maarten mannaerts

Bedankt marco,

Ja we waren heeel effe dikke vette offtopics aan het posten :lol: .
Plaats reactie