ik denk vastgelopen SPOEDVRAAGJE
Moderators: Patrick, Lg tweewielers, minipower, DMZohrab
Daarom ben JIJ denk ik ook geen mod.jordy 15 schreef:Lol..
Die zitten daar achter.
En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Als ik mod was geweest waren er al een aantal waarschuwingen de deur uit gegaan, wegens het niet gebruiken van hoofdletters en leestekens!
Je lager zit achter de kering op de foto hier boven.
grt patrick
- rkpdude
- forum gebruiker
- Contacteer:
jordy 15 schreef:En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.
Het is alleen om gewoon begrijpbaar over te komen. Als je alles aan elkaar zet dan wordt het onoverzichtelijk.
En belangrijker nog, je komt over als een laag ontwikkeld persoon, oftewel, niet zoon slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beandwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden, en andwoord op je vraag wilt hebben. lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.
Maar verder zeg ik er niks meer over, want anders krijg ik op me kop van de mode ridders...........
NK 2003 6e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
NK 2004 6e geworden..
NK 2005 7e geworden..
NK 2006 1e geworden..
NK 2007 2e geworden..
NK 2008 1e geworden..
NK 2009 7e geworden..
NK 2010 2e geworden..
NK 2011 2e geworden..
NK 2012 2e geworden..
NK 2013 1e geworden..
- jordy 15
- forum gebruiker
- Contacteer:
Precies Roelrkpdude schreef:jordy 15 schreef:En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.Het is alleen om gewoon begrijpbaar over te komen. Als je alles aan elkaar zet dan wordt het onoverzichtelijk.
En belangrijker nog: Je komt over als een laag ontwikkeld persoon. Oftewel; niet zo'n slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beanTwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden en anTwoord op je vraag wilt hebben; lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.
Maar verder zeg ik er niks meer over, want anders krijg ik op me kop van de mode ridders...........
- molekuul
- forum gebruiker
- Contacteer:
jordy 15 schreef:Precies Roelrkpdude schreef:jordy 15 schreef:En ik word trouwens schijtziek van het taalgebruik van sommige mensen.Het is alleen om gewoon begrijpbaar over te komen. Als je alles aan elkaar zet dan wordt het onoverzichtelijk.
En belangrijker nog: Je komt over als een laag ontwikkeld persoon. Oftewel; niet zo'n slim individu. En doorgaans heb ik niet eens zin om een vraag, die vol zit met taalfouten, te beanTwoorden. Dus wanneer je serieus genomen wilt worden en anTwoord op je vraag wilt hebben; lees je eigen vraag eens door en haal de taalfouten eruit en let op leestekens.
ELECTRISCHE STARTER OP CHINEESE CROSSER
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=342677#342677
modified crosser met fase 5 met *MOLEKUUL* VERING :P
http://www.minibike-forum.nl/viewtopic.php?p=281335
-
maarten mannaerts
-
maarten mannaerts
- bekfire
- forum gebruiker
haha. en ik maar denken dat men hier serieus bezig was met echte problemen op te lossen.
ik heb ook een keer een tractor geluid mee gemaakt uit mijn bike. dit kwam doordat het small en big-end lager bijden kapot was... hierdoor komt de zuiger steeds achteraan wat het geluid veroorzaakte.
wat ik dus zou doen is ff het blokje openschroeven. kan nooit kwaad.
grt. marco
ik heb ook een keer een tractor geluid mee gemaakt uit mijn bike. dit kwam doordat het small en big-end lager bijden kapot was... hierdoor komt de zuiger steeds achteraan wat het geluid veroorzaakte.
wat ik dus zou doen is ff het blokje openschroeven. kan nooit kwaad.
grt. marco
kit replica!
-
maarten mannaerts